۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خرید تضمینی بیش از۱۸۲ هزار تن گندم و کلزا
کد خبر: ۳۱۶۲۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین صورت گرفت؛

خرید تضمینی بیش از۱۸۲ هزار تن گندم و کلزا

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از ۱۸۲ هزار تن گندم و کلزا بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

خرید تضمینی بیش از۱۸۲ هزار تن گندم و کلزا
شهرام رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: مراکز خرید گندم در شهرستان آوج از ۲۰ تیرماه شروع به خرید کرده و تاکنون ۸۰۴ تن گندم خریداری کرده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از ۱۸۲ هزار تن گندم و کلزا بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی اذعان کرد: از این میزان ۱۷۱ هزار و ۲۷۰ تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده که همزمان با خرید گندم، خرید تضمینی کلزا نیز در استان انجام می‌شود.

این مسئول گفت: این میزان خرید تضمینی گندم در سطح شهرستان‌های استان شامل ۷۴ هزارتن در شهرستان آبیک، ۲۶ هزار تن شهرستان بوئین زهرا، ۲۸ هزار تن شهرستان قزوین، ۲۶ هزار تن شهرستان البرز و ۱۷ هزار تن شهرستان تاکستان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان نیز تاکنون ۱۱هزار و ۲۲۵ تن بوده است.

رحمانی بیان کرد: امسال گندم معمولی با نرخ مصوب یک هزار و ۳۰۰ تومان و گندم دروم با نرخ ۱هزار و ۳۳۰ تومان و کلزا با قیمت مصوب ۲هزار و ۸۶۶ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی میزان خرید تضمینی گندم در سال گذشته را ۲۱۲ هزار تن و دانه‌ روغنی کلزا را ۹ هزار تن اعلام کرد.

به گفته این مسئول امسال ۲۳ مرکز خرید تضمینی گندم و ۵مرکز خرید تضمینی کلزا از ساعت ۸صبح لغایت ۲۰ آمادگی تحویل محصول گندم و کلزای کشاورزان در سطح استان را دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان