۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رضایی; هواداران می دانند چه کسی فجری است و چه کسی برقی
کد خبر: ۳۱۶۱۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رضایی; هواداران می دانند چه کسی فجری است و چه کسی برقی

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من هم هیچ قراردادی با فجر امضا نکردم و شرایط را در این تیم مهیا ندیدم.

رضایی; هواداران می دانند چه کسی فجری است و چه کسی برقی

 وحید رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین درباره صحبت های فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: قبل از هر چیز باید بگویم من هیچ وقت پیغام برای ایشان نفرستادم که سرمربی فجر شوم.فصل قبل خودشان گفتند که همه کارها با خودشان است اما یک صبح تا ظهر ورق برگشت و من که از نظر وی سرمربی تیم بودم به رشت رفتم. من اگر مى خواستم براى کسى پیغام بفرستم نمى رفتم لیگ استان مربیگرى کنم

وی درباره مذاکرات باشگاه فجر با ذوب آهن عنوان کرد: من به باشگاه فجر گفتم باید با باشگاه ذوب آهن صحبت کنید.وقتی این اتفاق افتاد آقای سعید آذری هم نسبت به من لطف داشتند و گفتند تصمیم با وحید است. من هم هیچ قراردادی با فجر امضا نکردم.فقط یک روز با اجازه باشگاه ذوب آهن به هیئت فوتبال شیراز رفتم. زمانی هم که رسیدم شرایط را مهیا ندیدم. به همین دلیل گفتم که نمی توانم در خدمت شان باشم.

رضایی در ادامه گفت:مردم و هواداران خوب فجر سابقه مرا در این تیم می دانند. واقعا" جالب است که من با 10 سال بازی در این باشگاه فجری نیستم اما ایشان که دو سال آمده فجری هستند.ضمن این که همه می دانند چه کسی برقی است و چه کسی فجری. من برای مدیر باشگاه متاسفم که این طور در رسانه ها صحبتی کند. مدیری که پشت سر غلام پیروانی و علی کلانتری به راحتی حرف می زند خیلی راحت تر پشت سر من هم صحبت خواهد کرد.من اگر به شیراز رفتم به واسطه صحبت و احترامی است که برای آقای عباس زارعی قائلم.این دوستان نمی توانند با این ادبیات مرا مقابل هواداران فجر قرار دهند. فجری که من می شناسم امثال سردارمحمدی، سردار جعفری، سردار مرادی، علیپور و... برایش سال ها زحمت کشیده اند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان