۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی در قزوین/ جشن بزرگ "دخترانه‌ترین روز" برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۵۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۱ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد جشن‌های مردمی "زیرسایه خورشید" استان خبر داد:

اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی در قزوین/ جشن بزرگ "دخترانه‌ترین روز" برگزار می‌شود

دبیر ستاد جشن‌های مردمی و بین‌المللی "زیر سایه خورشید" استان از اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه کرامت در قزوین خبر داد.

اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی در قزوین/ جشن بزرگ "دخترانه‌ترین روز" برگزار می‌شود
ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: شبکه جوانان رضوی استان قزوین میزبان پنجمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید است؛ و ستاد برگزاری این جشن‌ها نزدیک به پنج ماه است که در استان قزوین آغاز به کار کرده است.

وی افزود: بالغ بر بیش 240 برنامه فرهنگی در استان قزوین برنامه‌ریزی شده است که از جمله آنها حضور در بیمارستان‌ها، شرکت در جشن دختران بی‌سرپرست، دیدار با ورزشکاران و خانواده شهدا و جانبازان و مسئولین استانی، حضور در گلزار شهدا، مناطق محروم، زندان و کانون اصلاح و تربیت است.

برگزاری جشن بزرگ نوجوانان رضوی با عنوان "شباب الشمس"
دبیر ستاد جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید استان قزوین بیان کرد: خدمات رسانی در دهه کرامت با حضور خادمین بارگاه منور رضوی، توزیع بیش از 1000 بسته ارزاق در مناطق محروم استان قزوین، بیش از 1000 خدمات درمانی در مناطق محروم استان قزوین، عیادت از 176 بیمار در دهه کرامت، افتتاح 44 کانون خادمیاری در استان قزوین از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های شبکه جوانان رضوی قزوین گفت: جشن بزرگ دختران همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) با عنوان "دخترانه‌ترین روز" ساعت 17:30 روز یکشنبه ( 24 تیرماه) در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این جشن با حضور مژده لواسانی بهترین مجری سال 95-96 و با پرده خوانی حجت الاسلام میرغفاری از قم و همخوانی مرتضی سلیمانی مداح اهل بیت(ع) و اجرای دیگر برنامه‌های شاد و جذاب با حضور خادمین بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

کرمی عنوان کرد: جشن بزرگ شب ولادت امام رضا(ع) با عنوان "بزم نور" سه‌شنبه (دوم مرداد ماه) ساعت 21 در پارک الغدیر قزوین برگزار می‌شود که عقد زوج‌های جوان، اجرای مسابقات فرهنگی، همخوانی با حضور خادمین بارگاه منور رضوی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در قالب این جشن است.

این مسئول اضافه کرد: جشن بزرگ نوجوانان رضوی در حوزه پسران با عنوان "شباب الشمس" نیز در تاریخ 3 مرداد با حضور بیش از 200 نوجوان پسر ساعت 18 در مسجد الغدیر واقع در خیابان دانشگاه برگزار می‌شود.

کرمی بیان کرد: جشن‌هاى مردمى و بین المللى زیر سایه خورشید، امسال وارد دهه دوم فعالیت خود می‌شود و هم اکنون پس از گذشت یک دهه از برپایى این جشن‌ها، به لطف خداوند و عنایات کریمانه حضرت رضا(ع)، جشن‌هاى "زیرسایه خورشید" تبدیل به بزرگ‌ترین عملیات مردمى و فرهنگى کشور شده است.

دبیر ستاد جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید استان قزوین در پایان عنوان کرد: شعار امسال ویژه برنامه‌هاى زیر سایه خورشید با عنوان "هر چه دارم از تو دارم" انتخاب شده است.


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان