۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود
کد خبر: ۳۱۵۷۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۱ ساعت: ۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد با ارائه کنندگان قلیان به قوت خود باقی است و ضمن پلمپ مکان، ارائه کننده نیز بازداشت می‌شود.

مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره ممنوعیت ارائه قلیان اظهار کرد: اعتقاد داریم که عرضه قلیان و مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوعیت قانونی دارد که در همین زمینه هر هفته دو تا سه مورد تشکیل پرونده داریم.

وی افزود: در برهه‌ای از زمان برخورد با ارائه‌کنندگان قلیان و اجرای قانون منع ارائه آن با جدیت آغاز شد، ولی متأسفانه همه استان‌ها کار را با جدیت دنبال نکردند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه برخی از مسئولان در این زمینه همکاری لازم را ندارند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس نیز در این مورد طرحی ارائه دادند که به تبع آن توقعی در جامعه ایجاد شد، ولی سستی در اراده و کار ما ایجاد نکرد.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: باید فضای عمومی جامعه به سمتی پیش برود که رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها به این ابزار روی نیاورند و این نیازمند فرهنگ سازی نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما در جامعه است.

دادستان قزوین در پایان تأکید کرد: نحوه برخورد با ارائه قلیان کماکان به همان روند قبل باقی است و اگر کسی در اماکن عمومی قلیان ارائه کند، ضمن پلمپ مکان، ارائه دهنده نیز بازداشت می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان