۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تصادف در محورهای مواصلاتی ۴ کشته و مجروح برجای گذاشت
کد خبر: ۳۱۵۵۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۹ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تصادف در محورهای مواصلاتی ۴ کشته و مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع ۳ فقره حادثه منجر به فوت و کشته شدن ۳ تن در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تصادف در محورهای مواصلاتی ۴ کشته و مجروح برجای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر برخورد کامیون «ایسوزو» با یک دستگاه تریلی «اسکانیا» در آزاد راه قزوین – کرج نرسیده به مجتمع "فارسین" ناصر آباد عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلی اسکانیا برخورد که در اثر این حادثه متاسفانه راننده کامیون ایسوزو بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده کامیون "ایسوزو" بوده است.

بیگلری افزود: در حادثه رانندگی دیگری در کیلومتر ۲۶ جاده قزوین – کرج بعد از نیروگاه یک دستگاه خودروی سواری پرادو بنا به عللی واژگون که سرنشین خودرو فوت و سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شد.

رئیس پلس راه استان افزود: در حاثه ای دیگر در جاده قزوین – اقبالیه یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک عابر پیاده برخورد که عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارد فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به جلوی راننده وانت پیکان علت بروز حادثه بوده است به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان