۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولان شاخص استان پیام تسلیتی صادر کردند
کد خبر: ۳۱۵۳۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۸ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در پی درگذشت امام جمعه الوند؛

مسئولان شاخص استان پیام تسلیتی صادر کردند

در پی تسلیت امام جمعه الوند مسئولان شاخص استان پیام تسلیتی صادر کردند.

مسئولان شاخص استان پیام تسلیتی صادر کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ مسئولان شاخص استان قزوین در پی درگذشت حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند پیام تسلیتی صادر کردند.

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه فقید شهر الوند را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی جلیل‌القدر، واعظ مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی طهماسبی رحمه‌ الله‌ علیه موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

آن فقید بزرگوار سال های متمادی در مسیر ترویج دین مبین و فرهنگ اصیل اسلامی از پا نایستاد و در راه پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی و گره گشایی از اقشار مختلف جامعه تلاش کرد و مواضع صریح و انقلابی ایشان در جایگاه امام جمعه شهر الوند و دیگر منابر ‌وعظ و خطابه استان زبانزد عام و خاص بود.

اینجانب درگذشت این خطیب جمعه را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، طلاب و روحانیون، مردم انقلابی استان قزوین علی الخصوص مردم شریف شهر الوند و مردم زادگاه ایشان شهر قیدار استان زنجان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان و برای بازماندگان و علاقه‌مندان وی صبر و اجر مسئلت می‌ کنم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

پیام تسلیت زاهدی استاندار قزوین به مناسبت درگذشت امام جمعه الوند
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی درگذشت ناگهانی روحانی فاضل و عالم دلسوز و مردم دوست حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی طهماسبی را تسلیت گفت.متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی روحانی فاضل و خدوم ،عالم دلسوز،مردمی و اخلاق مدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی طهماسبی امام جمعه شهر الوند موجب تالم و تاثر فراوان شد.

آن روحانی خدوم و شریف عمر خود را در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام،پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب دیده، خدمت گزاری صادقانه و بی منت به جامعه و مردم سپری کرد.

اینجانب درگذشت این روحانی فاضل و مردمی را به خانواده محترم آن مرحوم، بستگان نسبی و سببی،دوستان و آشنایان، علاقمندان و بویژه مردم شریف و قدرشناس شهرستان البرز و خطه الوند تسلیت عرض می‌نمایم.

ازخداوند بزرگ برای آن عالم خدوم و خوش اخلاق، غفران و رحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئالت می‌نمایم.
عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین

رئیس کمیسیون اصل 90
داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل نود در پیامی درگذشت امام جمعه شهر الوند را تسلیت گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 انّالله و انّاالیه راجعون
️خبر درگذشت عالم و روحانی فاضل و مردمی  مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج شیخ علی طهماسبی امام‌جمعه شهر الوند که عمر با برکت خویش را در راه خدمت به تعالی اسلام و ارزش های انقلابی و ترویج معارف دینی و فرهنگی و خدمت به مردم طبقه محروم و مظلوم سپری کرد موجب تاسف و تاثر گردید.

این مصیبت وارده  را به بیت معظم ، علاقه مندان، شاگردان و به ویژه مردم وفادار و شریف شهر الوند و شهرستان البرز و مردم استان قزوین تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر  مسئلت می‌نمایم.

داود محمدی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های قزوین،آبیک و البرز در مجلس

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به مناسبت درگذشت حجت الاسلام  طهماسبی امام جمعه فقید شهر الوند پیامی را صادر کرد.

متن کامل پیام بدین شرح است:

انا لله وانا الیه الراجعون

خبر درگذشت عالِم متفکر حضرت حجةالاسلام والمسلمین علی طهماسبی رحمةاللّه علیه سبب تاثر و تاسف مردم و مسئولان استان شهید پرور و ولایتمدار قزوین و به ویژه شهر الوند شده است.
ایشان از جمله عالمانی بودند که عمر با برکت خود را در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای انقلابی و تاثیر گذار به ویژه در حوزه علمیه استان قزوین، خدمت به مردم و بیان دغدغه های مردم در تمامی مناصب به ویژه در تریبون با برکت نماز جمعه صرف کرده و تا آخرین نفس در مسیر خود استوار ماندند.

مردم شهید پرور الوند به طور قطع قدردان زحمت ها، دلسوزی ها و پیگیری های این عالم مجاهد در مشکلات و مسائل مختلف شهر الوند بوده و از این ایشان همواره به نیکی و درستی یاد خواهند کرد.

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین فقدان تاثرانگیز این عالم ربانی را به بازماندگان مکرّم و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به ستاد نماز جمعه شهر الوند و عموم مردم عزیز شهر الوند تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم.

سازمان بسیج رسانه:
إذا ماتَ العالِمٌ ثُلِمَ فِي الاسلامِ ثُلمَةً لا يَسُدُّها شَيءٌ
هنگامي که عالمي از دنيا رود شکافي در اسلام پديدار می‌شود که هيچ چيز آن را جبران نمی‌کند

بانهایت تأثر و تألم با خبر شدیم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه محبوب شهر الوند، این سرباز مکتب امام صادق علیه السلام در روز شهادت مولا و مقتدایش دارفانی را وداع گفت.

فقدان این عالِم وارسته، مبارز انقلابی و مجاهد نستوه را که سالیان دراز در سنگر امامت جمعه و سایر سنگرهاى انقلاب مشغول خدمات خالصانه بود، خدمت مقام معظم رهبری، نماینده محترم ولی فقیه در استان، مردم ولایتمدار قزوین بخصوص شهروندان قدرشناس الوند و نیز بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و رحیم، علو درجات آن مرحوم را خواستاریم.

عاش سعیدا و مات سعیدا
سازمان بسيج رسانه استان قزوين

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان