۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه "دُر ماندگار" در قزوین/ مُدگرایی، اقتصاد کشور را متضرر می‌کند
کد خبر: ۳۱۵۲۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۷ ساعت: ۱۶:۴۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه "دُر ماندگار" در قزوین/ مُدگرایی، اقتصاد کشور را متضرر می‌کند

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین گفت: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و اگر به تولید داخلی و بومی میدان رشد و توسعه داده نشود و از مدگرایی تبعیت کنیم؛ به طور یقین در این جنگ اقتصادی شکست خواهیم خورد.

برگزاری نمایشگاه "دُر ماندگار" در قزوین/ مُدگرایی، اقتصاد کشور را متضرر می‌کند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فاطمه محمدبیگی، دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید آوینی اظهار کرد: حجاب و عفاف از منظر پزشکی، طب داخلی، جامعه شناسی و اقتصادی تعاریف خاص خود را دارد و تحقیقات کارشناسان نشان داده که زنان محجبه در حوزه‌های مختلف از آرامش روانی بیشتری برخوردارند.

وی افزود: از منظر پزشکی زنان دارای پوشش کمتر دچار افسردگی، اضطراب و اختلالات روانی می‌شوند و اعتماد به نفس بیشتری دارند و از نگاه طب داخلی کمتر به بیماری‌های مختلف دچار خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: در جوامع دارای پوشش و حجاب، تمدن مستحکم‌تری حاکم است و کمتر دچار طوفان‌های سهمگین تهاجم فرهنگی می‌شود؛ همچنین این جامعه کمتر دچار مدگرایی شده و اقتصاد محکمی دارد.

وی ادامه داد: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و اگر به تولید داخلی و بومی میدان رشد و توسعه داده نشود و از مدگرایی تبعیت کنیم؛ به طور یقین در این جنگ اقتصادی شکست خواهیم خورد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نمایشگاه "دُر ماندگار" از 18 تا 22تیرماه در نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری اجتماع بزرگ "حافظان خانواده"

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بسیج جامعه زنان، سازمان تبلیغات، علوم پزشکی، اداره کل ارشاد، انجمن خانه طراحان مینودری، موسسه فنی و حرفه ای آیلا، مجموعه گوهرشاد و چارقد و مجموعه لوازم تحریر ایرانی و خانه بازی صمیمانه ویژه کودکان غرفه خواهند داشت.

این کارشناس فرهنگی عنوان کرد: نمایشگاه "دُر ماندگار" 19 تیرماه ساعت 18 با حضور مسئولان استان افتتاح می‌شود و این نمایشگاه از ساعت 18 تا 22 میزبان بازدید علاقه مندان خواهد بود.

وی یادآور شد: ساختمان بنیاد عفاف و حجاب در آینده ای نزدیک با حمایت‌های شهرداری قزوین افتتاح می‌شود، البته انتظار می‌رود اختصاص ساختمانی برای انجام امور فرهنگی 2 سال به طول نینجامد؛ زیرا در حوزه فرهنگ ما نیازمند سرعت بخشیدن به برنامه‌ها هستیم.

محمدبیگی درباره نامگذاری هفته حجاب و عفاف گفت: 20 تیرماه به نام عفاف و حجاب، مظهر وقار و آرامش خانواده نامگذاری شده است، برای حفظ کیان خانواده حجاب واجب شد تا خانواده از آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق و بزه در امان بماند.

وی افزود: 21 تیرماه که همزمان با روز ملی عفاف و حجاب است به نام اصالت ایرانی و حجاب و عفاف نامگذاری شده که همایش ملی "حریم خانواده" در استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: 22تیرماه به نام روز عفاف و حجاب و جهاد کبیر نامگذاری شده که در این روز ائمه جمعه استان قزوین در نمازجمعه سخنرانی خواهند داشت.

وی عنوان کرد: 23 تیرماه روز عفاف و حجاب، تمدن اسلامی نامگذاری شده است که همزمان با روز تعامل و گفتوگوی سازنده در جهان است و ما می‌توانیم پیام دین خود را که عفت و حیا و غیرت است به همه جهان برسانیم.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین تصریح کرد: 24تیرماه همزمان با تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر اجتماع بزرگ "حافظان خانواده" در شهرستانی مختلف استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان