۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اسامی ۲۵ بازیکن منتخب مشخص شد/ پیش‌بینی برگزاری ماهیانه ۲ اردو برای حضور در مسابقات جهانی
کد خبر: ۳۱۵۲۰۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اسامی ۲۵ بازیکن منتخب مشخص شد/ پیش‌بینی برگزاری ماهیانه ۲ اردو برای حضور در مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو اسامی ۲۵ بازیکن منتخب این تیم اعلام کرد.

اسامی ۲۵ بازیکن منتخب مشخص شد/ پیش‌بینی برگزاری ماهیانه ۲ اردو برای حضور در مسابقات جهانی

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، مهدی غفاری، سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو، با پایان یافتن اولین اردوی انتخابی تیم ملی گفت: در این اردو بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا به میزبانی تهران برگزار شد و نیز تعدادی از ورزشکارانی که از گذشته عملکرد آنها مورد توجه کادر فنی قرار داشته، حضور داشتند که با توجه به آمادگی جسمانی و فنی ورزشکاران در پایان تعدادی از آنها حذف شدند.

وی افزود:  از میان مدعوین به این اردو ۲۵ ورزشکار برای اردوی بعدی انتخاب شدند که ۲۵ تیر ماه مجددا به اردوی آمادگی فرا خوانده می‌شوند. با توجه به اینکه فوتبال قطع عضو تاکنون مسابقات لیگ نداشته تا حدی برای آماده سازی ورزشکاران با دشواری‌هایی رو به رو هستیم و تلاش می‌کنیم با ارائه برنامه تمرینی بدنسازی و تاکتیکی این کمبودها رفع شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو تصریح کرد: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، هر ماه 2 اردو برای ورزشکاران پیش‌بینی شده که به تدریج برگزار و برنامه‌های کادر فنی به ترتیب در اردوها پیاده می‌شود. مسابقات جهانی مهم‌ترین رویداد فوتبال قطع عضو است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان