۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۵۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۷ ساعت: ۶:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین:

نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی همزمان با اولین نمایشگاه «دُرِّ ماندگار» در قزوین خبر داد.

نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین ابراز کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار همزمان با نمایشگاه فوق برای عرضه و معرفی محصولات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، با همکاری ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: این نمایشگاه به مدت ۵ روز با حضور بیش ۹۰ واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می‌سازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی و اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان