۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تابارز; به بازیکنانم افتخار می کنم و باید آنها سرشان را بالا بگیرند/موسلرا یکی از مهره‌های کلیدی ماست
کد خبر: ۳۱۴۹۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تابارز; به بازیکنانم افتخار می کنم و باید آنها سرشان را بالا بگیرند/موسلرا یکی از مهره‌های کلیدی ماست

سرمربی اروگوئه پس از شکست مقابل فرانسه گفت: نسبت به کشوری مثل ما اروگوئه، شکست بد است و تاریخ فوتبال ما بیانگر این واقعیت است.

تابارز; به بازیکنانم افتخار می کنم و باید آنها سرشان را بالا بگیرند/موسلرا یکی از مهره‌های کلیدی ماست

به گزارش  خبرگزاری صبح قزوین ، تیم‌های فرانسه و اروگوئه از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه نیژنی نوگراد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع فرانسه به پایان رسید تا شاگردان دشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند و منتظر بازی برزیل -بلژیک شوند تا رقیب بعدی‌شان مشخص شود.

تابارز، سرمربی اروگوئه پس از باخت مقابل فرانسه و حذف از دور رقابت‌ها گفت: نسبت به کشوری مثل ما، شکست بد است و تاریخ فوتبال ما بیان‌گر این واقعیت است. اما ما اکنون در شرایط کنونی نیاز داریم تا از گذشته عبور کنیم و به سوی جلو حرکت کنیم. در این جام دیدیم که بسیاری از کشورهایی که دارای ستارگان بی شماری بودند خیلی زود از این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

وی افزود: فقط چیزی که ما نباید آن را انجام دهیم، مرتکب نشدن اشتباه است. من بعد از بازی به تمام بازیکنانم اطلاع دادم که می‌توانند به عملکردشان افتخار کنند و سرشان را بالا بگیرند. ما هیچ چیز بدی نداریم که درباره آن صحبت کنیم. ما همه دیدیم که گلی غیر طبیعی خوردیم اما موسلرا یکی از مهره‌های کلیدی ما تا این جای کار بود.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان