۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تیم اقتصادی دولت شبیه تیم ملی آرژانتین است
کد خبر: ۳۱۴۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۴ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده حامی دولت:

تیم اقتصادی دولت شبیه تیم ملی آرژانتین است

یک نماینده حامی دولت در مجلس می‌گوید تیم اقتصادی دولت مثل تیم فوتبال آرژانتین است.

تیم اقتصادی دولت شبیه تیم ملی آرژانتین است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،محمد دامادی، ضمن تشبیه تیم اقتصادی دولت به تیم فوتبال آرژانتین گفت: این تیم با وجود داشتن مسی از جام جهانی حذف شد، چون با یکدیگر هماهنگ نبودند. تیم اقتصادی دولت روحانی نیز باید ترمیم شود تا کشور از وضعیت کنونی خارج شود.

وی اظهار کرد: وزیر اقتصاد کمتر از یک سال است که وارد کابینه دولت شده، وضعیت اقتصادی کنونی نمی‌تواند محصول تصمیم‌گیری وی باشد. وی با بیان این‌که در مجموع دولت در حوزه اقتصادی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد، تصریح کرد: حتما دولت باید کابینه خودش را ترمیم و جوان کرده و نگرش‌های جدید را وارد مجموعه دولت کند.

وی افزود: دولت باید یک تفکر نو اقتصادی را معرفی کند، شاید افراد جزء به جزء خوب باشند اما ترکیب، ترکیب قدرتمندی نیست. وی ادامه داد: لیونل مسی بازیکن فوق‌العاده‌ خوبی است، بحثی هم در این نیست. اما آرژانتین از جام جهانی حذف شد چون ترکیب موفقی نداشتند. شاید برخی از افرادی که در حوزه اقتصادی دولت کار می‌کنند افراد قدرتمند، سالم و پاکی باشند اما در کنار همدیگر نمی‌توانند کار کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: دولت باید زودتر از اینها به این نقطه - ترمیم کابینه - می‌رسید، البته الان هم دیر نشده است و اگر دولت تصمیم‌گیری کند در این رابطه، مجلس حمایت خواهد کرد.

دامادی اظهار کرد: جمعیت کثیری از همین مردم که انتقاد می‌کنند به رئیس‌جمهوری رای دادند. این که کسی می‌گوید من - از رای دادن به روحانی - پشیمان شدم یا رای خودم را پس می‌گیرم ادبیات خوبی نیست.

این نماینده مجلس در اظهارات خود توضیح نداده که کدام یک از اعضای تیم اقتصادی را در حرفه‌ای و کاربلد بودن، مانند لیونل مسی بازیکن حرفه‌ای تیم ملی آرژانتین می‌داند؟ و چرا طیف متبوع وی در مجلس ظرف 4-5 سال گذشته هرگز به فکر پرسشگری جدی و اصلاح ترکیب تیم اقتصادی و توانمند کردن آن نیفتاده‌اند؟ البته اگر مقایسه فوتبالی در میان باشد، باید عملکرد برخی اعضای تیم اقتصادی را نه با لیونل مسی، بلکه با گل به خودی عزیز بوهدوز مراکشی، عزیز بهیچ استرالیایی، اتوبوی نیجریه‌ای و تیاگو چونیک لهستانی مقایسه کرد.



انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان