۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ساعات کار ادارات تا اطلاع ثانوی به کاهش می‌یابد
کد خبر: ۳۱۴۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۲ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

ساعات کار ادارات تا اطلاع ثانوی به کاهش می‌یابد

استاندار قزوین گفت: به منظور مدیریت قطع آب و برق ساعت کار ادارات استان تا اطلاع ثانوی به ۱۳ و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد.

ساعات کار ادارات تا اطلاع ثانوی به کاهش می‌یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی، استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری قزوین اظهار کرد: هر برنامه ای که برای قطع آب و برق در دستور کار قرار می‌گیرد به مردم اعلام شود، تا مردم بدانند حداقل به اندازه نیاز خود آب را ذخیره کنند و برای برق نیز اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: مشکل آب و برق در کشور به دو علت کاهش بارندگی و گرمای هوا ایجاد شده است و مشکل فنی جدی در این زمینه وجود ندارد که باید با مدیریت مناسب، این دوره را سپری کنیم.

شهرک انرژی را به‌زودی در استان راه‌اندازی می‌کنیم
این مسئول ادامه داد: به طور کلی باید برق و آب مکان‌هایی قطع شوند که فشار آنها به دولت و ادارات وارد شود و به صنایع و بیمارستان ها و مردم فشار وارد نشود.

وی ابراز کرد: دستگاه‌هایی که افزایش مصرف برق را داشته باشند با آنها برخورد خواهد شد و این امر دستور رئیس جمهور است که اجرایی خواهد شد.

استاندار قزوین بیان کرد: علت کمبود آب و برق نیز از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده شود و فرهنگ سازی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق موظف است در زمان پخش فوتبال برق را قطع نکند و شهرداری‌ها آبیاری فضای سبز را از 10 شب تا 6 صبح انجام دهند.

زاهدی تصریح کرد: شهرک انرژی را به زودی در استان راه اندازی می‌کنیم که از پراکندگی مجوزهای احداث نیروگاه‌ها جلوگیری کرده و تمامی مجوزهای زیر 50 مگاوات در آنجا مستقر می شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان