۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین واحد صنعتی آلاینده به کاشت ۴۰۰اصله درخت محکوم شد
کد خبر: ۳۱۴۳۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۲ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان تاکستان:

واحد صنعتی آلاینده به کاشت ۴۰۰اصله درخت محکوم شد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: یک واحد صنعتی آلاینده که پسماندهای تولیدی خود را در محل‌های غیر مجاز تخلیه کرده بود به کاشت ۴۰۰ اصله درخت محکوم شد.

واحد صنعتی آلاینده به کاشت ۴۰۰اصله درخت محکوم شد
سیاوش غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یک واحد صنعتی آلاینده که پسماندهای تولیدی خود را در محل‌های غیرمجاز تخلیه کرده بود با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان روبرو شد.

وی افزود: با صدور رای دادگاه عمومی بخش ضیاء آباد به جرم تهید علیه بهداشت عمومی محکوم به کاشت ۴۰۰ اصله درخت در یکی از بلوارهای شهر ضیاء آباد شهرستان تاکستان شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اذعان کرد: بر اساس حکم صادر شده واحد صنعتی آلاینده محکوم به کاشت ۴۰۰ اصله نهال در فصل درختکاری و دو سال آبیاری و نگهداری درختان شد، همچنین درختکاری باید با همکاری شهرداری ضیاءآباد و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان انجام شود.

وی در پایان بیان کرد: پیش از این نیز یک واحد صنعتی آلاینده با رای دادگاه محکوم به کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت و سه سال نگهداری در امتداد جاده ضیاء آباد به تاکستان و ورودی شهرک صنعتی حیدریه شده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان