۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجرای ۱۱۹طرح صنعتي زمینه اشتغال ۷هزارنفر را فراهم می‌کند
کد خبر: ۳۱۴۲۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۱ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين:

اجرای ۱۱۹طرح صنعتي زمینه اشتغال ۷هزارنفر را فراهم می‌کند

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: هم اکنون ۱۱۹ طرح صنعتي در مرحله تخصيص زمين، ديواركشي، نصب سوله و ماشين آلات است كه با راه‌اندازي اين طرح‌هاي صنعتي زمينه اشتغال ۷ هزار نفر فراهم مي‌شود.

اجرای  ۱۱۹طرح صنعتي زمینه اشتغال ۷هزارنفر را فراهم می‌کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در مراسم گراميداشت روز ملي صنعت و معدن، شهرك صنعتي كاسپين قزوين به عنوان شهرك برتر كشور انتخاب شد.

حميدرضا خانپور درباره این انتخاب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از بين بيش از 600 شهرك و نواحي صنعتي سراسر كشور، شهرك صنعتي كاسپين با توجه به موقعيت جغرافيايي و استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي هايتك و استقرار بيشترين سرمايه گذار خارجي از اهميت بالايي براي جذب سرمايه گذاري محسوب مي شود كه بعنوان شهرك برتر و نمونه كشوري انتخاب شد.

وي با اشاره با توجه به استقبال بي سابقه سرمايه گذاران داخلي و خارجي از اين شهرك افزود: در تلاشیم تا طرح توسعه به میزان 300 هکتار در آینده نزدیک به این شهرک اضافه كنيم.

این مسئول بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به ارائه خدمات خود به شهرک‌ها و نواحی صنعتی همراهی و تسهیل‌گری لازم را داشته باشند و واگذاری این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب جهت ارتقاء و نگهداری شهرک‌های صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و زیرساخت‌ها پیش از پیش فعال تر عمل کنند.

رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تصريح كرد: كاسپين تنها شهرك صنعتي در سطح كشور است كه سيستم برق رساني آن به صورت كابلي زير زميني اجرا شده است.

وی ابراز کرد: مدول 1 و 2 تصفيه خانه فاضلاب، سه حلقه چاه آب ( 60 ليتر آب بر ثانيه )، آتش نشاني و استقرار نمايشگاه دائمي محصولات توليدي وحادهاي صنعتي شهرك‌ها و نواحي صنعتي و مركز خدمات فن آوري كسب و كار كاسپين از جمله امكانات و زيرساختهاي موجود در شهرك صنعتي كاسپين است.

خانپور همچنین از انعقاد 316 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد.

وی گفت: از این تعداد قرارداد 198 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 12هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از هشت هزار و 771 نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده است.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون 119 طرح صنعتي در مرحله تخصيص زمين، ديواركشي، نصب سوله و ماشين آلات است كه با راه‌اندازي اين طرح‌هاي صنعتي زمينه اشتغال 7 هزار نفر فراهم مي‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان