۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۴۷ کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده شده است
کد خبر: ۳۱۴۲۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۱ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

۳۴۷ کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان ۱۶ پایگاه و ۳۴۷ کلاس درس آماده و تجهیز شده است.

۳۴۷ کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده شده است
سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین با اشاره به اسکان مسافران در فصل تابستان اظهار کرد: از دوم تیرماه تاکنون ۷۷۴ خانوار در مراکز استان پذیرش شده‌اند.

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان با 50 مدرسه و 16 پایگاه مرکزی پذیرای مسافران تابستانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: در مجموع ۳۴۷ کلاس برای اسکان مسافران آماده شده است که از این تعداد ۶۰ کلاس ویژه، ۱۸۲ کلاس نوع الف و ۱۰۵ کلاس از نوع ب است.

وی تصریح کرد: هزینه کلاس‌های ویژه برای فرهنگیان و خانواده‌های درجه اول آنها ۲۸هزار تومان و برای کارکنان دولت(لشکری و کشوری) 60500 تومان است.

قاسمی بیان کرد: هزینه کلاس‌های الف برای فرهنگیان و خانواده‌های درجه اول آنها ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کارکنان دولت ۴۶ هزار تومان و مشاغل آزاد ۷۲ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین هزینه کلاس‌های ب برای فرهنگیان و خانواده‌های درجه اول آنها ۱۸ هزار، کارکنان دولت ۳۹ هزار تومان و مشاغل آزاد ۵۶ هزار تومان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه پذیرش اسکان فرهنگیان به صورت الکترونیکی و حضوری است، گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۲۴۵ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان