۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خرید ۳۸۰۰ سکه توسط همسرنماینده مجلس + تصاویر
کد خبر: ۳۱۳۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۰ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

ازشایعه تا واقعیت ؛

خرید ۳۸۰۰ سکه توسط همسرنماینده مجلس + تصاویر

درحالی برخی کاربران با انتشار تصویر همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران او را متهم به خرید ۳۸۰۰ سکه بهار آزادی کردند که بانک مرکزی این موضوع را تکذیب کرد.

خرید ۳۸۰۰ سکه توسط همسرنماینده مجلس + تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پس از انتشار نام همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس، به عنوان فردی که در این وضعیت اقتصادی، 38 هزار سکه پیش خرید کرده است، موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی علیه وی به راه افتاد.

 

پس از این موضوع، سیده فاطمه حسینی در بیانیه ای ضمن تکذیب خرید سکه از جانب خودش  یا خانواده‌اش از بانک مرکزی درخواست کرد تا اگر سندی مبنی بر خرید سکه توسط خود یا نزدیکانش وجود دارد آن را در اختیار رسانه هاقرار بدهد.

 

پس از این نامه، سید محمود احمدی، دبیر کل بانک مرکزی به نامه سیده فاطمه حسینی نماینده تهران درباره شایعات اخیر پاسخ داد و نوشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

برابر بررسی انجام شده نام حضرتعالی و سایر بستگان که در این نامه از آنها اسم برده شده است، در ردیف کسانی که سکه پیش خرید کرده اند، وجود ندارد.

ضمن اینکه شما و وابستگان هم مانند سایر مردم از امکان و حق شرکت در این پیش فروش برخوردار بوده اید.

امیدوارم به فضل و عنایت الهی فضای هم دلی و همکاری جایگزین برخی بی اخلاقی ها و اتهام زنی ها شده و اوقات ارزشمندی که از مردم و مسئولین کشور صرف اخبار غیر واقعی و تکذیب آنها می شود، به حل مشکلات و بهبود امور اختصاص یابد.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان