۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استاندار قزوین برای رسیدگی به مشکلات شرکت تولی‌پرس اقدام جدی کند
کد خبر: ۳۱۳۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۰ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

کارگر شرکت تولی‌پرس در تجمع اعتراضی:

استاندار قزوین برای رسیدگی به مشکلات شرکت تولی‌پرس اقدام جدی کند

کارگر معترض شرکت تولی‌پرس گفت: حدود یک ماه است که شرکت تولید ندارد و کارگران بیکار هستند، استاندار قزوین برای رسیدگی به مشکلات شرکت تولی‌پرس اقدام جدی کند.

استاندار قزوین برای رسیدگی به مشکلات شرکت تولی‌پرس اقدام جدی کند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ یکی از کارگران شرکت تولی‌پرس درباره تجمع اعتراضی کارگران این شرکت اظهار کرد: حدود یک ماه است که شرکت تولید ندارد و کارگران بیکار هستند.

وی افزود: مشکلی در دریافت حقوق و واریز بیمه نداریم؛ اما نگرانی ما به خاطر وضعیت نامعلومی است که در این یک ماه برای کارخانه پیش آمده است.

این کارگر عنوان کرد: حدود ۷۰۰ پرسنل در کارخانه تولی‌پرس شهر صنعتی قزوین مشغول به کار هستند.

کارگر شرکت تولی‌پرس افزود: مدیران شرکت، علت مشکل پیش آمده را بدهی به بانک‌ها و نبود مواد اولیه بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمعی از کارگران برای بیان مشکلات به فرمانداری شهرصنعتی مراجعه کرده‌اند، گفت: امروز مسئولین و مدیران شرکت در فرمانداری جلسه‌ای را برای بررسی مشکلات برگزار کرده‌اند که امیدواریم نتیجه مطلوبی داشته باشد.

این کارگر در پایان ابراز کرد: از مسئولین و استاندار محترم خواستاریم تا به مشکلات قشر کارگری و وضعیت کارخانه‌های استان رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ شرکت تولی‌پرس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده و پاک‌کننده در ایران است، که در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران تأسیس شد و دفتر مرکزی آن،همچنان در تهران قرار دارد اما کارخانجات تولیدی شرکت تولی‌پرس، در استان قزوین مستقر هستند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان