۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش ۹۷ درصدی جرائم سایبری و صدور حکم انفصال از خدمت برای ۲مدیر قزوینی
کد خبر: ۳۱۳۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۹ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

افزایش ۹۷ درصدی جرائم سایبری و صدور حکم انفصال از خدمت برای ۲مدیر قزوینی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

افزایش ۹۷ درصدی جرائم سایبری و صدور حکم انفصال از خدمت برای ۲مدیر قزوینی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته در اول هفته تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

دنیای بدون امریکا برای ملت‌ها بسیار شیرین خواهد بود/ قلم‌ها در فضای مکتوب و فضای مجازی وحدت‌آفرین باشند
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه قلم‌ها در فضای مکتوب و فضای مجازی وحدت‌آفرین باشند، گفت: مبادا از قلم در آسیب رساندن به آبروی بندگان خدا سوء استفاده شود.


افزایش ۹۷ درصدی جرائم سایبری در قزوین/ برداشت از حساب‌های بانکی جزو بیشترین تخلفات است
رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در بحث سایت‌ها و تبلیغات کالاهایی که دست دوم و یا نو ارائه می‌شود بیشترین پرونده‌ها در حوزه برداشت از حساب‌های بانکی است و در مجموع کلیه جرایم ۹۷ درصد افزایش یافته است.


315معلول ضایعه نخاعی در قزوین حق پرستاری دریافت می‌کنند
معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: حق پرستاری در استان قزوین به 315 نفر از معلولان ضایعه نخاعی پرداخت می‌شود که از این تعداد 59 نفر ضایعه نخاع گردنی و 126 نفر ضایعه نخاعی سینه‌ای هستند.


فروشندگان موبایل در آشفته بازار دلار زمین‌گیر شده‌اند/ افزایش 150 درصدی گوشی‌های همراه
فروشندگان گوشی همراه می‌گویند: برخی فروش گوشی‌ها را با دلار 10 هزار تومان انجام می‌دهند و نظارتی هم وجود ندارد. اگر هم گاهی نظارتی وجود داشته باشد برای خرده‌فروش‌هاست که قدرتی ندارند.


معلولان قزوینی از حمل و نقل رایگان درون شهری برخوردار می‌شوند
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: به همت شورا و شهرداری قزوین بالغ بر یک میلیارد تومان از محل درآمدهای شهری به مناسب سازی وسائل نقلیه اختصاص داده شده تا معلولان به صورت رایگان از حمل و نقل عمومی درون شهر قزوین استفاده ‌کنند.


بازگشت ۹۰۰ هکتار از اراضی به بیت‌المال/ صدور حکم انفصال از خدمت برای ۲مدیر قزوینی
بازرس کل سازمان بازرسی استان قزوین گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته ۹۰۰ هکتار از اراضی استان قزوین به بیت المال بازگشت و حدود ۷۰ میلیارد تومان نیز به خزانه دولت عودت داده شد.


محمدیه دارای رتبه اول سرقت از خودرو در استان/ راه‌اندازی مرکز تخصصی پلیس ضروری است
دادستان محمدیه گفت: امروز محمدیه و مهرگان نیازمند راه‌اندازی مرکز کلانتری دیگری است، تا بتوان شرایط پیشگیری از وقوع جرم را فراهم کرد.


عملکرد ما کاملا شفاف است/ کسب رتبه نخست ایجاد اشتغال کمیته امداد قزوین در کشور
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته میزان مشاغل ایجاد شده از محل منابع کمیته امداد، منابع بانکی و از محل کاریابی‌ها نزدیک به 4200 شغل بود و کمیته امداد استان، در کشور حائز رتبه نخست شد.


حضور 3 نماینده قزوین در بازی‌های آسیایی 2018
3 نماینده ورزش قزوین در بازی‌های آسیایی 2018 حضور خواهند داشت.


آمار ناباروی قزوین از میانگین کشوری بیشتر است
مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی قزوین گفت: آمار ناباروی استان قزوین از میانگین کشوری بیشتر بوده تا جایی که در شهرها 19 و در روستاها 22 درصد با نابارروی زوج‌ها مواجه هستیم.


هدررفت ۱۸.۵ درصد آب شرب به‌دلیل فرسودگی شبکه/ ۱۶حلقه چاه آب حفر می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: ۸۸ میلیون مترمکعب تولید آب دراستان داریم که ۱۸.۵درصد آن به دلیل فرسودگی شبکه هدر می‌رود.


متخلفان زمین‌خواری حتی در مجموعه قضایی را معرفی می‌کنم/ نتیجه قطعی پرونده هفت‌سنگان اعلام می‌شود
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: ۳۵ نفر از اعضای دادگستری در هفت‌سنگان زمین دارند، بخش عمده کارکنان دانشگاه آزاد و علوم پزشکی هم حضور دارند، اگر در مجموعه قضایی تخلفی صورت گرفته باشد نتایج اعلام و حقوق برگردانده خواهد شد.


بیش از 800کیلوگرم موادمخدر امحاء شد/ پلمپ ۶۰ مکان‌ آلوده در چوبیندر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: سال گذشته در حوزه منطقه چوبیندر ۶۰ واحد از منازل و مکان‌های آلوده به مواد مخدر پلمپ شد که این طرح‌های پاکسازی در این منطقه هنوز هم ادامه دارد.


افسردگی از عوامل گرایش به موادمخدر است
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: متولیان فرهنگ باید مردم را از افسردگی نجات دهند زیرا مردم افسرده به سمت موادمخدر گرایش بیشتری دارند.


FATF استقلال کشور را خدشه‌دار می‌کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: کشوری مانند ایران که مستقل است و روی پای خود ایستاده است هیچ وقت حاضر نمی‌شود محتویات اقتصادی خود را که به سیاست‌های کلی کشور بازمی‌گردد در اختیار دشمن قرار دهد.


اجازه فعالیت به شرکت‌های بِرند نمی‌دهیم/ کاهش مصرف مازوت در نیروگاه شهیدرجایی به 15درصد
دادستان قزوین گفت: با همراهی مسئولان نیروگاه شهید رجایی خوشبختانه میزان درصد مصرف سوخت مازوت که در سنوات قبل حدود 50 درصد بود در سال 94 و 95 به 30 درصد و اکنون به کمتر از 15 درصد رسیده است.


بازگشت ۳۰۰میلیارد تومان به بیت‌المال با رسیدگی به تخلفات آزادراه قزوین
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یکی از مصادیق عملی‌ برای محفوظ ماندن حقوق عامه در استان بحث آزاد راه قزوین-زنجان بود که با پیگیری این تخلفات حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به بیت المال بازگشت‌.


سهم اهدای خون زنان قزوینی کمتر از 7 درصد است/ مراجعه روزانه 200نفر به مراکز انتقال خون
مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به لزوم فرهنگسازی برای افزایش مشارکت بانوان در امر اهدای خون گفت: با وجود اینکه بانوان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند؛ اما فقط حدود 6.7 درصد اهداکنندگان خون قزوینی، بانوان هستند.


احداث هزار مگاوات نیروگاه بادی وارد فاز اجرایی شده است
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: تاکنون مجوز احداث ۳ هزار مگاوات نیروگاه بادی در استان صادر شده که یک هزار مگاوات آن وارد فاز اجرایی شده است.


تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین 9 مقام جهانی را به خود اختصاص داد
در مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا، تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین 9 مقام جهانی را به خود اختصاص داد.


برگزاری هفته فرهنگی کربلا در قزوین/ صحن حضرت زهرا(س) شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی کربلا در قزوین گفت: بیش از 7 سال است که صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حال ساخت است و در شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان