۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بازرسی از اماکن آبی استان آغاز شد
کد خبر: ۳۱۳۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۹ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بازرسی هیئت نجات غریق قزوین:

بازرسی از اماکن آبی استان آغاز شد

مسئول بازرسی هیئت نجات غریق قزوین گفت: با استخرهایی که فاقد شرایط لازم برای پذیرش شناگران باشند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بازرسی از اماکن آبی استان آغاز شد
مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر استخرهای استان براساس برنامه ریزی مدون در 2 بخش آقایان و بانوان از امروز آغاز می‌شود.

 افزود: این بازرسی‌ها با هدف تطابق استانداردهای فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور برای استخرهای شنا، تعداد منجیان غریق و وجود تجهیزات و امکانات لازم در این اماکن صورت می گیرد.

وی از مدیران استخرها درخواست کرد: مدارک و تجهیزات مرتبط با هیئت نجات غریق از قبیل کارت آمادگی منجیان غریق، بیمه استخر، مجوز باشگاه ورزشی و تجیزات کمک‌های اولیه و کپسول اکسیژن و علائم هشدار دهنده خطر را در زمان بازدید در استخرها به رویت بازرسان برسانند.

رئیس هیئت نجات غریق شهرستان قزوین تصریح کرد: بازرسی از استخرها در نوبت‌های متعدد انجام می‌شود و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه، گزارش بازرسی‌ها برای هیئت نجات غریق و غواصی و اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال می‌شود که حسب مورد اماکن آبی مورد تشویق قرار گرفته و با استخرهای متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

خلیلی ابراز کرد: در صورت مشاهده تخلفات احتمالی و در استخرهای استان و یا ارائه انتقاد وپیشنهاد مراتب را از طریق شماره تلفن 33376494 با دفتر هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین در میان بگذارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان