۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کعبی; تن‌زاده تا توانست دروغ گفت و سر کریمی کلاه گذاشت/ فوتبالم تمام شود بالا و پایین فسادها را می‌گویم
کد خبر: ۳۱۳۶۷۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کعبی; تن‌زاده تا توانست دروغ گفت و سر کریمی کلاه گذاشت/ فوتبالم تمام شود بالا و پایین فسادها را می‌گویم

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت: تن‌زاده فصل گذشته تا می‌توانست دروغ گفت و سر علی کریمی کلاه گذاشت .

کعبی; تن‌زاده تا توانست دروغ گفت و سر  کریمی کلاه گذاشت/ فوتبالم تمام شود بالا و پایین فسادها را می‌گویم

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در خصوص اینکه در این چند روز تمرینات تیم سپیدرود آغاز شده و زیر نظر چه کسی پیگیری می‌شد، گفت: ما چند روزی است تمرینات را زیر نظر سهیل حق‌شناس دستیار فصل گذشته علی کریمی شروع کرده‌ایم.

وی افزود: هنوز نمی‌دانم که سرمربی چه کسی است ولی مسئولان باشگاه در حال مذاکره با مربیان مختلف هستند تا تکلیف سرمربی تیم هم مشخص شود.

وی در خصوص اینکه سپیدرود عقب‌تر از سایر تیم‌ها است، گفت: 3-4 تیم مثل استقلال خوزستان مشکلاتی دارند و آنها هم شرایطی مشابه ما داشتند. من 20 سال است در این فوتبال هستم و این را بگویم که همه به دنبال آرامش هستند اگر آرامش در سپیدرود برقرار باشد مطمئنا بازیکن سعی می‌کند خیلی زود خودش را آماده کند.

وی تاکید کرد:‌همه چیز باید سر جای خودش باشد. اتفاقات نباید مثل فصل گذشته پیش برود که شخصی مثل تن‌زاده آمد و فقط حرف می‌زد. او سر علی کریمی کلاه گذاشت و تا می‌توانست دروغ هم می‌گفت. ول کن ماجرا هم نیست متاسفانه اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که خیلی زود آنها را افشا خواهم کرد. مربیانی که در لیگ برتر تیم نگرفتند ولی حالا به لیگ یک رفتند و در حال بستن قراردادهای میلیاردی با بازیکنان هستند.

وی تاکید کرد: من نهایتا یک سال دیگر در این فوتبال باشم و بخواهم بازی کنم اما بعد از آن ساکت نمی‌نشینم شما ببینید چرا باید اتفاقاتی بیفتد که آزمون و گوچی خداحافظی کنند چرا فدراسیون روی این مسائل نظارتی نمی‌کند و واکنش نشان نمی‌دهد؟ چرا فدراسیون روی لیگ دسته اول نظارت ندارد؟ ببینید آقایان در لیگ یک مشغول چه کارهایی هستند و چه قراردادهایی می‌بندند. اینها درد این فوتبال است. درد این فوتبال این است که شخصی مثل تن‌زاده روز اولی که به تمرین آمد علی کریمی را نمی‌شناخت. مگر می‌شود کسی در فوتبال علی کریمی را نشناسد؟

بازیکن سابق تیم ملی تاکید کرد: تا حرف می‌زنم به کمیته اخلاق یا انضباطی احضارم می‌کنند اما یک روز همه چیز از بالا و پایین این فوتبال را می‌گویم. کثیف‌کاری آقایان از لیگ یک دوباره شروع شده و همانهایی که فوتبال خوزستان را نابود کردند امسال به لیگ یک رفتند تا با بازیکنان خودشان قرارداد بندند. آقایان به روند نقل و انتقال یک تیم و مربی و بازیکنانش دقت کنند همه چیز دستشان می‌آید.

کاپیتان فصل گذشته سپیدرود تاکید کرد: بازیکن تیم به من زنگ زده و از من سؤال کرده آقای کعبی در سپیدرود می‌مانی یا خیر من هم گفتم تا زمانی که دست‌نشان و تن‌زاده باشد نمی‌مانم به شما هم توصیه می‌کنم با این آقایان قرارداد نبندید. خیلی از آقایان منتظر بودند تا به سپیدرود بیایند چون این تیم سر و سامان نداشت. من این حرف‌ها را می‌زنم و شاید تاوانش را هم بدهم برخلاف خیلی‌ها که می‌ترسند مصاحبه کنند خیلی جاها هم مربی‌ام را به خاطر حرف زدنم از دست دادم ولی هیچ وقت آبرویم را از دست نمی‌دهم. تا روز آخر می‌جنگم و از هیچ کسی هم نمی‌ترسم. شاید اگر حالا اسم این آقایان را بیاورم محرومم کنند ولی فوتبالم که امسال تمام شود دیگر ساکت نمی‌نشینم.

کعبی در خصوص خداحافظی ناگهانی آزمون وگوچی از تیم ملی گفت:‌این 2 نفر خداحافظی کردند اما من به آنها می‌گویم شیر مادر حلال‌شان. آنها خیلی فحاشی شنیدند و مردم خیلی به آنها توهین کردند. امثال فریدون زندی، شاپورزاده و دانیال داوری به این فوتبال آمدند و به این حال و روز افتادند و کسی پشت آنها نبود اما به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال پشت آزمون و گوچی هستم و به آنها می‌گویم حسین کعبی از شما حمایت می‌کند. از قول من بنویسید من یک بار به دنیا آمدم و یک بار هم از دنیا می‌روم اما راهی را جلو می‌روم که علی کریمی رفته و می‌خواهم ادامه روی راه او باشم.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان