۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فلاح; تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی تیم فجر معرفی می‌شود/ تا کنون هیچ نماینده مجلسی را در باشگاه ندیده‌ام
کد خبر: ۳۱۳۶۷۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فلاح; تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی تیم فجر معرفی می‌شود/ تا کنون هیچ نماینده مجلسی را در باشگاه ندیده‌ام

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی گفت: با چند گزینه برای سرمربی گری تیم مذاکراتی داشتیم و ظرف ۴۸ ساعت آیند گزینه نهایی خود را اعلام می کنیم.

فلاح; تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی تیم فجر معرفی می‌شود/ تا کنون هیچ نماینده مجلسی را در باشگاه ندیده‌ام

رسول فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و طبق برنامه‌ریزی که داشتیم کارهای باشگاه در حال انجام شدن است. در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و تا به امروز  با چند گزینه برای انتخاب سرمربی‌ صحبت هایی داشته‌ایم.  از تمام گزینه‌های که با آنها مذاکره‌ شده فقط دو گزینه مانده و ان‌شاءالله تا ۴۸ ساعت آینده گزینه نهایی خود را اعلام  می‌کنیم.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی در پاسخ به سوالی که آیا امسال بازیکن جدیدی را جذب کرده‌اید، گفت: بله، امسال تیم  فجر ترکیبی از بازیکنان فصل قبل و جدید است. بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم که این بازیکنان را بعد از اینکه سرمربی تیم انتخاب شد، معرفی می‌کنیم. البته اکثر این بازیکنان لیگ برتری و در لیگ دسته اول حضور دارند و مطمئنم سرمربی جدید از جذب این بازیکنان خوشحال می‌شود.

فلاح در ادامه گفت:‌همان‌طور که گفتم باشگاه طبق برنامه‌ریزی که از قبل داشته کارها را ادامه و تحت تأثیر هیچ چیزی به خصوص صفحات مجازی قرار نگرفته  و بر اساس همان برنامه ریزی کار خود را انجام داده‌ایم. من واقعا نمی‌دانم چرا بعضی از دوستان سعی دارند هنوز فصل جدید شروع نشده به دنبال حاشیه‌ و جوسازی برای این باشگاه هستند.در همین جا به هواداران تیم و مردم استان صبح قزوین به خصوص شهر شیراز اعلام می‌کنم هیچ جای نگرانی برای فصل جدید وجود ندارد. ما فرصت کافی هم برای جذب بازیکن وهم برای  انتخاب سرمربی داریم.

وی افزود: ما اگر در باشگاه با آرامش حرکت می‌کنیم و هر مسئله ای را در بوق و کرنا نمی‌کنیم مبنی بر این نیست که در باشگاه کاری انجام نمی‌شود. این روش ما دلیل دارد و دلیلش این است که ما باید اول  بودجه باشگاه را مشخص کنیم تا در آینده به مشکل برنخوریم و بعد از مشخص شدن بودجه بهتر می‌توانیم کارها را انجام دهیم.

فلاح گفت: من دوست ندارم با شعار و وعده وعید کاری را انجام دهم و همیشه سعی دارم  بر اساس واقعیت‌هایی که وجود دارد کارها را به جلو برده  و هیچ‌وقت تحت تأثیر هیچ مسئله‌ای قرار نگرفتم. باشگاه فجر باشگاه بزرگی است و بازیکنانی که وارد این باشگاه می‌شوند بزرگ‌ هستند. این باشگاه دوست دارد تا حد و اندازه و توانی که دارد امکانات لازم را برای بازیکنان خود فراهم کند.

مدیرعامل فجر سپاسی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در باشگاه وجود دارد  این است که قبل از انتخاب سرمربی ما باید  در ابتدا سازوکار  بودجه را مشخص کنیم و بعد از مشخص شدن بودجه سرمربی و بازیکنان را انتخاب کنیم. و در مرحله بعدی  نقاط ضعف و قوت سال قبل را با سرمربی جدید بررسی کنیم و ببینیم مشکل تیم در فصل گذشته کجا بوده و بعد از بررسی تمام این مشکلات تصمیم نهایی خود را بگیریم.

فلاح در پاسخ به سوالی که آیا نمایندگان مجلس در طول فصل قبل یا فصل جدید به باشگاه فجر کمکی کرده‌اند یا خیر، گفت:  تا به امروز که با شما صحبت می‌کنم، خیر. در طول فصل گذشته و از زمانی که من به عنوان مدیر عامل باشگاه معرفی شدم هیچ یک از نمایندگان  مجلس در باشگاه دیده نشده‌اند. امیدوارم تا دیر نشده نمایندگان مجلس به خاطر جوانان علاقمندی که در این تیم حضور دارند به کمک این باشگاه بشتابند.

وی در پایان گفت: تا به امروز جلسات خوبی با بعضی از مدیران ارشد استان صبح قزوین به خصوص استاندار و اعضای شورای شهر و... داشتیم و جا دارد از آنها و همچنین بازیکنان فصل گذشته و کادر فنی تیم  به خصوص علی کلانتری سرمربی فجر در فصل قبل به خاطر  زحمات بسیاری که  برای تیم  کشیدند تشکر و قدردانی کنم و همچنین امیدوارم بتوانیم تیم فجر را به جایگاه واقعی که دارد برسانیم و دل مردم استان صبح قزوین به خصوص شهر شیراز را شاد کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان