۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین محمدیه دارای رتبه اول سرقت از خودرو در استان/ راه‌اندازی مرکز تخصصی پلیس ضروری است
کد خبر: ۳۱۳۵۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۷ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

دادستان بخش محمدیه اعلام کرد:

محمدیه دارای رتبه اول سرقت از خودرو در استان/ راه‌اندازی مرکز تخصصی پلیس ضروری است

دادستان محمدیه گفت: امروز محمدیه و مهرگان نیازمند راه‌اندازی مرکز کلانتری دیگری است، تا بتوان شرایط پیشگیری از وقوع جرم را فراهم کرد.

محمدیه دارای رتبه اول سرقت از خودرو در استان/ راه‌اندازی مرکز تخصصی پلیس ضروری است
مهدی ولی‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره اقدامات پیشگیرانه طی یک سال اخیر اظهار کرد: از ابتدای تشکیل دادسرا ۶۰ جلسه شورای تامین برگزار شد که در مورد تامین امنیت بانک‌ها، ساماندهی اصناف، کمبود مکان‌های تجاری مهرگان و معضلات آرایشگاه‌های زنانه برنامه‌ریزی صورت گرفت.

وی افزود: شهرک مهرگان مشکلات زیادی دارد که طبق توقعات مردم باید این انتظارات برآورده شود،۹۰ درصد واحدهای این شهرک پارکینگ ندارد که این موضوع زمینه افزایش سرقت خودرو را فراهم می‌کند.

دادستان محمدیه ابراز کرد: مهرگان ۱۴ ورودی و خروجی درد، اما پایش تصویری ندارد از شورای شهر محمدیه تقاضا داریم این موضوع را مهم ببینند.

وی بیان کرد: در ناحیه شهری مهرگان انشعابات آب و برق و گاز مشترک است و پایش تصویری ندارد و اقوام مختلفی در آن تجمیع شده اند و این موضوع منشا منازعات بین همسایه‌ها و ساکنان شده است.

ولی زاده با بیان اینکه بخش محمدیه رتبه اول سرقت از داخل خودرو را در استان داراست، گفت: نیاز است نهادهای فرهنگی و ورزشی همه از قوه قضاییه حمایت کنند و با فراهم کردن زیرساخت‌ها زمینه افزایش جرم را کاهش دهند.

ادارات خدمات رسان باید در بخش محمدیه متمرکز شوند
وی با اشاره به کمبود ما نیرو در حوزه قضایی و انتظامی عنوان کرد: ما به لحاظ اداری با کمبود نیرو مواجه هستیم، در صورتی که سایر دادگستری‌های استان نیروهای مدنظر خود را دارند.

این مسئول ادامه داد: امروز محمدیه و مهرگان نیازمند راه‌اندازی مرکز کلانتری دیگری است، تا بتوان شرایط پیشگیری از وقوع جرم را فراهم کرد، به دلیل شهرستان نشدن محمدیه، پلیس تخصصی همچون پلیس اطلاعات امنیت، پلیس مواد مخدر در محمدیه تمرکز ندارند.

وی اضافه کرد: ادارات خدمات رسان باید در بخش محمدیه متمرکز شوند و بحث شهرستان شدن محمدیه به جد پیگیری شود.

دادستان محمدیه عنوان کرد: وظیفه من حضور برون سازمانی است، اما با شرایط نوپابودن دادستانی محمدیه این شرایط به صورت کامل اجرا شده است، ماهانه 530پرونده را اظهارنظر می‌کنم و در این فضا مشکلات و کارها بسیار زیاد است.

وی درباره مشکلات پرداخت عوارض برای ساکنان مهرگان گفت: پرداخت روزانه عوارضی قزوین تهران برای ساکنان این منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده است که دادستان قزوین پیگیر این مسئله برای دولتی کردن عوارض هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان