۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خسته بند; عده‌ای به خاطر مسائل سیاسی، تمایل به سقوط ملوان دارند/مالک ملوان; هدفمان صعود به لیگ برتر است
کد خبر: ۳۱۲۷۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خسته بند; عده‌ای به خاطر مسائل سیاسی، تمایل به سقوط ملوان دارند/مالک ملوان; هدفمان صعود به لیگ برتر است

نشست خبری مالک جدید باشگاه ملوان انزلی با حضور حسن خسته بند و محمود بدیعی فر از اعضای هیات مدیره این باشگاه، ظهر امروز در هتل‌آپارتمان ملل انزلی برگزار شد.

خسته بند; عده‌ای به خاطر مسائل سیاسی، تمایل به سقوط ملوان دارند/مالک ملوان; هدفمان صعود به لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از انزلی، نشست خبری محمد رفیع نیا مالک جدید باشگاه ملوان انزلی ظهر امروز در حضور حسن خسته بند و محمود بدیعی فر از اعضای هیات مدیره این باشگاه و به میزبانی هتل‌آپارتمان ملل در انزلی برگزار شد.

این نشست که با حضور پرشمار رسانه‌های گروهی و با تأخیر برگزار شد، با حضور حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره ملوان انزلی برگزار شد.

*عده‌ای به خاطر مسائل سیاسی، تمایل به سقوط ملوان دارند

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سه گروه برای خرید ملوان ابراز تمایل کردند اظهار کرد: با بررسی‌های انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم که رفیعی نیا بهترین گزینه برای خرید ملوان است و ایشان را درنهایت انتخاب کردیم، رفیعی نیا جسورانه پا به این عرصه گذاشته است و نیاز به حمایت دارد.

حسن خسته بند با تأکید بر اینکه ورزش نباید سیاسی شود تصریح کرد: عده‌ای از اینکه نماینده مردم انزلی و دیگر مسئولین این شهرستان به‌خوبی کار خود را انجام می‌دهند ابراز ناراحتی می‌کنند و از این موضوع رنج می‌برند، اهل انزلی هستیم و در همین شهر دفن می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای فرافکنی و سیاه نمایی می‌کنند افزود: تاریخ در مورد عملکردمان قضاوت می‌کند، عده‌ای به‌ظاهر ملوانی هستند درصورتی‌که به خاطر مسائل سیاسی دوست دارند ملوان سقوط کند تا عده‌ای دیگر تخریب شوند.

خسته بند بابیان اینکه عده‌ای باعث دلسردی و فراری دادن دنیامالی شدند بیان کرد: آن‌هایی که باعث فراری دادن مالک سابق باشگاه ملوان شدند حتی یک ریال هم به ملوان کمک نکردند، مدیرعامل باشگاه بارها به این افراد نامه زده و خواهان کمک مالی شد.

وی با بیان اینکه چک ضمانت برای ملوان داده است گفت: وقتی چک یک نماینده مجلس برگشت‌خورده شود هنگام تائید صلاحیت برای نماینده مجلس مشکلاتی رقم می‌خورد ولی به دلیل عرقی که به ملوان داشتم و درخواست مکرر مردم، پا به این عرصه گذاشتم، در طول عمرم هرگز منت کسی را نکشیدم و برای کسی چک صادر نکردم ولی به خاطر ملوان این کار را انجام دادم و در آینده نیز انجام می‌دهم.

*تشکیل مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی افزود: به‌هیچ‌عنوان در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم زیرا تخصص و وقت انجام این کار را ندارم، سکوهای ورزشگاه تختی انزلی طبق وعده پیمانکار، تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

خسته بند از تشکیل مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان خبر داد و گفت: مذاکرات خوبی با مالک باشگاه در این زمینه انجام دادیم، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به کمک مالک باشگاه و بنده، بدهی‌های ملوان در بازه زمانی معین و پله‌پله پرداخت می‌شود و به حداقل خواهد رسید.

وی از عدم علاقه منطقه آزاد به تیم داری گفت: نیروی دریایی ارتش از بعد امکانات و جذب بازیکنان سرباز همه گونه همکاری را با باشگاه ملوان انجام داده است ولی منطقه آزاد علاقه‌ای به تیم داری ندارد، حقوقی که کارکنان منطقه آزاد دریافت می‌کنند را مدیون مردم انزلی هستند و نباید به خاطر پولی که در اختیار باشگاه ملوان قرار می‌دهند بر سر مردم منت بگذارند.

بعد از پایان حرف‌های خسته بند، نوبت به مالک جدید باشگاه ملوان انزلی رسید تا از ایده‌های خود برای تیم داری بگوید، ایده‌ای که مهم‌ترین آن صعود به لیگ برتر است.

*هدفمان صعود به لیگ برتر است

مالک جدید باشگاه ملوان انزلی نیز در این نشست از عدم دخالت در مسائل فنی گفت و اظهار کرد: صفر تا 100 مسائل فنی در اختیار آقای پور غلامی است و جذب و یا عدم جذب بازیکنان به کادر فنی مربوط است.

محمد رفیعی نیا با تأکید براینکه هدف ما لیگ برتری شدن تیم پرطرفدار ملوان بندرانزلی است بیان کرد: مدیرعامل باشگاه ملوان به‌زودی معرفی می‌شود و در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی توسط هیات مدیره‌ای که به‌تازگی معرفی کردیم هستیم.

مالک باشگاه ملوان افزود: برنامه زمانی پنج بازه‌ای ترسیم و تیم‌های پایه را ترمیم و تقویت کردیم و به دنبال عملیاتی کردن برنامه اقتصادی و درآمدزایی در باشگاه ملوان هستیم.

انتهای پیام/3389

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان