۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ترویج فرهنگ غنی اسلامی از نتایج ارزشمند جشنواره رضوی است
کد خبر: ۳۱۲۶۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

ترویج فرهنگ غنی اسلامی از نتایج ارزشمند جشنواره رضوی است

شهردار قزوین با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه گفت: ترویج فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) از نتایج ارزشمند جشنواره کتابخوانی رضوی است.

ترویج  فرهنگ غنی اسلامی از نتایج ارزشمند جشنواره رضوی است
علی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  با اشاره با پایین بودن سرانه مطالعه در کشور بر ضرورت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره کتابخوانی رضوی نقش به سزایی در تحقق این مهم دارد.

وی افزود: داشتن شهری سالم و پویا نیازمند شهروندان با سطح دانش بالا و بینش عمیق است که این امر جز با توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني در میان مردم به ویژه کودکان و نسل جوان محقق نمی‌شود.

شهردار قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی کتاب‌های مفید با محوریت زندگینامه امام رضا(ع) برای هر کدام از رده‌های سنی به صورت مجزا است که خانواده‌ها می‌توانند در کانون گرم خانواده ضمن مطالعه کتاب‌های مفید و خوب در یک برنامه فرهنگی شرکت کنند.

وی در پایان با تقدیر از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گفت: ترویج سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی از نیازهای ضروری امروز جامعه است، جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی ارزشمند برای ترویج گسترش سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع)است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند به آدرسrazavi.iranpl.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان