۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تقاضا دارم اصلا برای من گریه نکنید
کد خبر: ۳۱۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهید حجت الله صنعت کار:

تقاضا دارم اصلا برای من گریه نکنید

پدر و مادر و خواهر و برادرم! تقاضا دارم که اصلا برایم گریه نکنید و خوشحال باشید از این پسر و برادری که تربیت کرده اید تا بتواند در راه خدا جهاد کند و از جان و مال خود بگذرد.

تقاضا دارم اصلا برای من گریه نکنید
شهید حجت الله صنعت کار (متولد: 6اسفند 1339 قزوین نام پدر: عزت الله نام مادر : ثریا تعداد فرزندان : یک پسر) وصیت نامه شهید: بسم الله الرحمن الرحیم صبح قزوین: اشهد ان لا الله الا الله، اشهد ان محمد ان رسول الله، اشهد ان علی ولی الله.
"ان الله اشتری من المومنین انفسهم واموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون ویقتلون" سوره توبه- آیه111 به درستی که خداوند جان ها و مال های مومنین را از آن ها خریداری می کند تا بهشت را برای شان باشد، کارزار می کنند در راه خدا، پس می کشند و کشته می شوند.
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام به رهبر کبیر انقلاب و امت شهید پرور ایران و خانواده شهیدان.
اینجانب این وصیت نامه را بنا به یک وظیفه شرعی می نویسم.
برادران و خواهران من! بدانید که آگاهانه در این راه قدم نهاده ام.
چرا که خون سرخ شهیدان از هابیل تا حسین(علیه الیلام) و از حسین(علیه السلام) تا شهیدان کربلای جنوب و غرب ایران صدایم می زنند که: چیست تو را؟ برای چه نشسته ای؟ ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم سراسر جهان را فرا گرفته است.
ما باید خون بدهیم و آن قدر کشته شویم که اسلام عزیز تا ظهور مهدی عزیز(عج) پیروز شود و قسط و عدل الهی در سایه توحید بر قرار گردد.
پدر و مادر و خواهر و برادرم! امیدوارم متوجه این مسئله شده باشید که من این راه را خودم انتخاب کرده ام و در این باره هیچ کس مسئول نیست و نخواهد بود.
امید است که این چند قطره خون ناقابلم در خت اسلام عزیز را آبیاری کند.
پیام من به برادران و خواهران عزیز این است حامی اسلام و امام و در نهایت حافظ قرآن و دستورات آن باشند، دست از خط و راه امام برندارند.
و نیز از روحانیت مبارز دست نکشند.
پدر و مادر و خواهر و برادرم! تقاضا دارم که اصلا برایم گریه نکنید و خوشحال باشید از این پسر و برادری که تربیت کرده اید تا بتواند در راه خدا جهاد کند و از جان و مال خود بگذرد.
می دانم که در انتظار آمدن من ثانیه شماری می کنید، ولی باید چه می کردم وقتی خداوند مرا به مهمانی دعوت کرده بود و حال نیز عاشقانه به ملاقات خدا شتافتم.
پدر و مادرم! تقاضا دارم که اگر جسدم را نیاوردند بدون هیچ ناراحتی به خدا توکل کنید و از خداوند صبر و استقامت بخواهید و از این که نتوانستم در پیری عصای دست شما باشم مرا ببخشید.
مادر عزیزم! از این که چندین بار شما را ناراحت کردم امیدوارم که مرا ببخشی و شیرت را بر من حلال کنی.
برادر و خواهرم امیدوارم شما هم صبر انقلابی خود را حفظ کرده ، به پدر و مادر خود دلداری بدهید و سعی کنید فرزندان خو را طوری تربیت کنید که اسلام عزیز می خواهد.
گوش به صحبت رهبر عزیز انقلاب بسپارید و امر او را اطاعت کنید.
در فراگیری قرآن و احکام دین کوشا باشید و فرزندی تربیت کنید که ادامه دهنده راه انبیاء باشد.
دامادان گرامی ام! از شما می خواهم که سعی کنید برای امت اسلام اشخاص مفیدی باشید و راه علی (علیه السلام) را بپیمائید که ان شاء الله خداوند یاری تان کند.
از طرف من به تمام دوستان بگوئید که راه امام و شهدا را بپیمایند و نگذارند که دشمنان قلب امام را برنجانند و همیشه سعی در رسوا کردن منافقان و کافران داشته باشند و بیشتر به تبلیغ اسلام بپردازند.
از امت بیدار و غیور ایران می خواهم که این خون ناپاک مرا پذیرا باشند.
بار خدایا من را لیاقتی ده که افتخار شهید شدن و پاسخ دادن به پیام حسین بن علی(علیه اسلام) را داشته باشم.
از همه شما می خواهم در نمازها و دعای کمیل و دعاهای دیگر امام را دعا کنید و فرج امام زمان(عج) را بیشتر بخواهید.
خواهش دیگر من از شما این است که از خداوند بخشنده، قبل از هر چیز بخواهید که اینجانب را جزو شهدای اسلام قرار دهد و گناهانم را ببخشاید و عبادت هایم را به درگاهش قبول فرماید.
دیگر عرضی ندارم.
به امید پیروزی اسلام در جهان.
حجت الله صنعت کار آهنگری فرد.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان