۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حمایت دختران میرحسین موسوی از قاتل خیابان پاسداران+عکس
کد خبر: ۳۱۲۵۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

وقتی جای جلاد وشهید عوض می شود؛

حمایت دختران میرحسین موسوی از قاتل خیابان پاسداران+عکس

دختران میرحسین موسوی در توییت هایی از محمد ثلاث قاتل ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمایت کردند.

حمایت دختران میرحسین موسوی از قاتل خیابان پاسداران+عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محمد ثلاث از افراد منتسب به فرقه دراویش که در ناآرامی‌ خیابان پاسداران با اتوبوس وارد جمعیت شد و سه تن از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند، در سحرگاه 28 خرداد حکم مجازاتش اجرا شد. 

حادثه تلخ خیابان پاسداران که فیلم آن توسط یکی از ساکنان خیابان پاسداران تهران گرفته شد، در فضای افکار عمومی کشور تاثیر منفی بسیاری داشت و مطالبه‌ای عمومی برای مجازات هرچه سریعتر عامل این جنایت شکل گرفت. بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی این عمل را با اقدامات انتحاری تروریست‌های داعش که با ماشین به جمعیت می‌زنند تا با کشتار مردم بی گناه ایجاد رعب و وحشت کنند، مقایسه کردند.


در این میان جریان خاص سیاسی مانند موارد مشابه، وارد شده و با ایجاد شبهه سعی کردند با ایجاد شبهه و غبارآلود کردن فضا، اجرای حکم ثلاث را به تاخیر انداخته و حتی آن را متوقف کنند.

جالب اینجاست که دختران یکی از سران فتنه که امروز در حصر قرار دارد، به این موضوع واکنش نشان داده و محمد ثلاث را بدون توجه به اعتراف صریح متهم و اسناد و شواهد موجود در پرونده، بی گناه و  دستگاه قضایی را ظالم خواندند. 

ثلاث در جریان بازداشت و محاکمه علنی، بارها به جنایت خود اعتراف کرد و حتی در لحظه قصاص نیز تاکید کرد که از اقدام خود پشیمان نیست.

دختران میرحسین موسوی در توئیت‌هایی از یک مجرم و قاتل حمایت کرده و وی را مظلوم خواندند؛ اقدامی که تایید می‌کند حامیان و سران این جریان به هیچیک از رویه‌های قانونی کشور احترام نگذاشته و روش‌های دیکتاتورمابانه خود را پیگیری می‌کنند؛ خواه شورش خیابانی و اغتشاش در اعتراض به نتایج انتخابات باشد و خواه حکم مجازات یک قاتل.

این درحالی است که موضوع رفع حصر و محاکمه سران فتنه یکی از ادعاهای ثابت سالهای اخیر این گروه است؛ اما عملکرد این افراد در مقاطع مختلف ثابت می‌کند آنها به حکم هیچ دادگاهی تمکین نخواهند کرد، همانطور که در سال 88 نیز به حکم هیچ نهاد قانونی و توصیه هیچکدام از بزرگان کشور عمل نکرده و راه فتنه را در پیش گرفتند.





انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان