۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین معامله باشگاه سپیدرود مصداق کلاهبرداری است/غیرقطعی بودن رای صادره از سوی دادگاه
کد خبر: ۳۱۲۳۵۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

معامله باشگاه سپیدرود مصداق کلاهبرداری است/غیرقطعی بودن رای صادره از سوی دادگاه

مالک باشگاه سپیدرود از غیرقطعی بودن رای صادره از سوی شعبه ششم دادگاه خبر داد و گفت: هرگونه معامله باشگاه سپیدرود رشت مصداق فروش مال غیر بوده و کلاهبرداری محسوب می‌شود.

معامله باشگاه سپیدرود مصداق کلاهبرداری است/غیرقطعی بودن رای صادره از سوی دادگاه

جواد تن زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در رشت با اشاره به رای صادره از شعبه شش دادگاه رشت اظهار کرد: رای صادره از سوی شعبه شش دادگاه تنها یک ابلاغیه و قابل‌اعتراض در دادگاه است، به همین دلیل از طریق وکیل قانونی باشگاه به این ابلاغیه اعتراض کردیم و به دلیل اینکه در قرارداد منعقدشده مابین بنده و مالک قبلی باشگاه سپیدرود، آیتمی به نام فسخ قرارداد وجود ندارد، از سوی دادگاه دستور موقت صادر شد که این رای روز شنبه جاری ابلاغ می‌شود.

وی از غیرقطعی بودن رای صادره از سوی شعبه شش دادگاه خبر داد و گفت: کلیه قراردادهای منعقدشده و جاری به قوت خود باقی است و چنانچه افرادی با فرافکنی و اقدامات خود باعث خسران به باشگاه سپیدرود شوند ملزم به جبران ضرر و زیان خواهند بود.

مالک باشگاه سپیدرود بابیان اینکه هرگونه موضوع، طرح و مذاکره در مورد خریدوفروش باشگاه سپیدرود از مصادیق کلاه‌برداری و فروش مال غیر است افزود: به رای صادره از سوی دادگاه اعتراض کردیم و هواداران صبوری پیشه کرده و مطمئن هستیم این حواشی نمی‌تواند خللی در اهدافمان ایجاد کند.

تن زاده با اشاره به اینکه در یک پروسه کاملاً قانونی مالک باشگاه سپیدرود شده است تصریح کرد: هنگام در اختیار گرفتن باشگاه سپیدرود، پنج درصد حق ثبت واگذاری و نقل‌وانتقال باشگاه را به هیات فوتبال گیلان پرداخت کردم و با پایبندی به تعهدات اصلی خود، باشگاه را به‌خوبی اداره کردم.

وی از عقد قرارداد با سه بازیکن لیگ برتری تا پیش از شروع تمرینات تیم خبر داد و گفت: تمرینات سپیدرود از روز شنبه زیر نظر نادر دست‌نشان و کادر فنی وی برگزار می‌شود، تا پایان امروز اسامی بازیکنانی که خواهان حضورشان در تمرین هستیم اعلام می‌شود و باشگاه خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌کند.

انتهای پیام/3389

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان