۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین استقبال ۸۰۰ میلیون تومانی از بازی ایران و اسپانیا
کد خبر: ۳۱۲۲۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۰ ساعت: ۱۶:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حاشیه های جام جهانی؛

استقبال ۸۰۰ میلیون تومانی از بازی ایران و اسپانیا

مردم کشورمان برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در سینماها و دیگر اماکن، تا کنون بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بلیت خریداری کردند.

استقبال ۸۰۰ میلیون تومانی از بازی ایران و اسپانیا
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، همانطور که پیش از این پیش‌بینی می‌شد، سینماهای کشور برای نمایش بازی فوتبال ایران و اسپانیا توانستند مبلغ قابل توجهی را از آن خود کنند.

<a href=http://www.sobhegazvin.ir  > خبرگزاری </a> فارس: استقبال 800 میلیون تومانی از بازی ایران و اسپانیا

سینماهای کشور تاکنون توانسته‌اند ۳۰ هزار بلیت برای نمایش بازی فوتبال ایران و اسپانیا به فروش برسانند که با احتساب رقم ۲۰ هزار تومان، بازی ایران و اسپانیا توانسته‌است ۶۰۰ میلیون تومان عاید سینماداران کشور کند. 

استادیوم آزادی که از روز گذشته (سه‌شنبه 29 خردادماه) با نمایش بازی ایران و اسپانیا موافقت کرده است، تاکنون ۹ هزار قطعه بلیت فروخته است که با احتساب رقم ۱۵ هزار تومانی بلیت‌های استادیوم آزادی، مجموعاً ۱۳۵ میلیون تومان بلت فروخته است.  ۱۵ هزار صندلی در این استادیوم برای نمایش این بازی اختصاص یافته است و بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی روی پرده نمایش ۱۲۰۰ متر مربعی نمایش داده می‌شود. 

همچنین برج میلاد تهران که گران‌ترین بلیت‌های نمایش بازی ایران و اسپانیا را عرضه می‌کند، توانسته‌ است با فروش تمام ظرفیت طبقه همکف خود که ۱۱۰۰ صندلی را شامل می‌شود، بیش از ۷۰ میلیون تومان درآمد کسب کند. بلیت برج میلاد برای نمایش بازی ایران و اسپانیا ۶۵ هزار تومان است.

در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بلیت در سینماها و دیگر اماکن برای پخش بازی ایران و اسپانیا فروخته شده است.


انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان