۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تب‌وتاب کاربران توییتر برای بازی ایران و اسپانیا +تصاویر
کد خبر: ۳۱۲۱۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۰ ساعت: ۱۵:۵۴ ↗ لینک کوتاه

کمتر از ۱۲ ساعت تا بازی ایران واسپانیا؛

تب‌وتاب کاربران توییتر برای بازی ایران و اسپانیا +تصاویر

کمتر از ۱۲ ساعت تا شروع دومین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است و کاربران در فضای مجازی از حس و حال خود درباره امروز و این بازی می‌نویسند.

تب‌وتاب کاربران توییتر برای بازی ایران و اسپانیا +تصاویر
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، ایران و اسپانیا تاکنون هیچ مسابقه‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. همچنین این مسابقه هفتمین بازی ایران با تیم‌های اروپایی در جام جهانی است. بازی تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

80 میلیون هوادار در ایران دل در دلشان نیست و برخی ها هم درحال تدارک دیدن بازی در جاهای مختلف شهر هستند.

در بازی قبل، کسب 3 امتیاز شیرین و صدرنشینی در جدولی که در آن نام اسپانیا و پرتغال به چشم می خورد کام ایرانیان را آن قدر شیرین کرد که آنها را تا پاسی از شب در خیابان‌ها دور هم جمع کرد تا شیرینی این پیروزی را در کنار هم جشن بگیرند. در این دست از رقابت ها همواره برخی از تیم ها با نمایش عملکردهایی دور از ذهن لقب شگفتی ساز جام جهانی را به خود می‌گیرند. همان طور که در بازی آلمان و مکزیک شکست مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل یعنی آلمان رقم خورد می توانیم امید داشته باشیم که در فوتبال هیچ چیز دور از ذهن نیست. اما در عین حال باید منطقی باشیم و جدا از آنکه آرزوی کسب بهترین نتیجه را داریم امیدوار هم هستیم که امشب بازی جوانمردانه و زیبایی را از هر دو تیم ببنیم.

مردم منتظرند تا شاهد شگفتی دیگری در این دوره از جام جهانی از تیم ملی کشورمان باشند. رفته رفته با نزدیک شدن به موعد شروع بازی، واکنش‌ها بیشتری در فضای مجازی می‌شود. کاربران با به راه انداختن هشتگ #ایران_اسپانیا از حال و هوای این بازی می‌نویسند. در ادامه برخی از این واکنش ها را مشاهده می کنید.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان