۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستیاران شهرام هروی انتخاب شدند/ حسن روحانی و خمامی مربیان تیم ملی دانشجویان
کد خبر: ۳۱۲۱۴۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دستیاران شهرام هروی انتخاب شدند/ حسن روحانی و خمامی مربیان تیم ملی دانشجویان

حسن روحانی و مازیار فرید خمامی به عنوان مربیان تیم ملی مردان در رقابت‌های دانشجویان جهان انتخاب شدند.

دستیاران شهرام هروی انتخاب شدند/ حسن روحانی و خمامی مربیان تیم ملی دانشجویان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، اردوهای تمرینی تیم ملی کاراته دانشجویان کشورمان برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان در حالی این روزها به میزبانی آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود که این رقابت‌ها قرار است 27 تیرماه به میزبانی ژاپن برگزار شود. تیم ملی دانشجویان در بخش مردان قرار است با 8 ملی پوش راهی این مسابقات شود.

طبق شنیده‌ها حسن روحانی سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته ایران با پیشنهاد شهرام هروی و موافقت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به عنوان مربی تیم ملی اعزامی به ژاپن انتخاب شده است. 

البته پیش از این با اعلام فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، سمانه خوشقدم به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان و سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی مردان در رقابت‌های دانشجویان جهان انتخاب شدند.

حسن روحانی در مسابقات قهرمانی جهان(اسپانیا) با تیم ملی نوجوانان به یک مدال برنز دست یافت و در مسابقات قهرمانی آسیا( قزاقستان) سه مدال طلا و 2 برنز را برای کاراته ایران به دست آورد. پیش از آن نیز کاراته‌کاهای نوجوانان و جوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا(مالزی) موفق به کسب 5 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدند که هدایت تیم ملی نیز برعهده حسن روحانی بود.

البته شنیده شده مازیار فرید خمامی نیز به عنوان دیگر مربی تیم ملی دانشجویان کنار شهرام هروی فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/س

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان