۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نیروهای جهادسازندگی مظلومانه به شهادت رسیدند
کد خبر: ۳۱۲۱۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۰ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

نیروهای جهادسازندگی مظلومانه به شهادت رسیدند

استاندار قزوین گفت: سنگرسازان بی سنگر بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند؛ زیرا هیچ وسیله دفاعی نداشتند بنابراین در کنار روحیه ای که تمام رزمندگان داشتند از یک روحیه مضاعفی هم برخوردار بودند.

نیروهای جهادسازندگی مظلومانه به شهادت رسیدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر که پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن اجتماعات جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز مسئولیت و منزلتی داریم برخواسته از سرمایه بزرگی است که برای حفظ و تداوم این نظام هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سرمایه گذاری هیچ چیزی باارزش تر از بهترین فرزندان یک ملت نیست، افزود: ما در دفاع مقدس بهترین فرزندان این ملت را تقدیم خداوند کردیم، تمام افرادی که در جبهه حضور داشتند، شکست دشمن و سرافرازی اسلام و جمهوری اسلامی را هدف خود قرار داده بودند.

این مسئول ادامه داد: یکی از نیروهایی که نقش بی بدیلی در تمام عملیات‌های سخت دوران دفاع مقدس ایفا می‌کرد، نیروهای جهادسازندگی بودند که سنگرسازان بی سنگر نام گرفتند.

وی عنوان کرد: سنگرسازان بی سنگر بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند؛ زیرا هیچ وسیله دفاعی نداشتند بنابراین در کنار روحیه ای که تمام رزمندگان داشتند از یک روحیه مضاعفی هم برخوردار بودند.

استاندار قزوین تصریح کرد: رهبری امام خمینی(ره) نقش بی بدیلی در اعزام‌ها و حرکت‌های مواج مردم به سمت جبهه‌ها ایفا می‌کرد.

نخستین پایه آمادگی ایران اسلامی اتحاد است
زاهدی گفت: جنگ همیشه هست و فقط شکل و قالب آن تغییر می‌کند؛ زیرا دنیا یک دنیای منافع محور است و کسانی بر دنیا حکومت می‌کنند که بخاطر منافع خود هر جنایتی را مرتکب شوند.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف دنیا مشاهده می‌کنیم حاکی از خوی افزون طلبی است که در حاکمان جهان وجود دارد؛ بنابراین باید در جهت اقتدار و حفظ ارزش‌هایی که داریم، همواره آماده باشیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: نخستین پایه این آمادگی هم اتحاد ما است؛ بنابراین اگر اتحاد نداشته باشیم، نمی‌توانیم در برابر قدرت‌های طمعکار دنیا مقاومت کنیم.

زاهدی یادآور شد: رهبری هم مرتب تأکید می‌کنند همه باید برای حفظ نظام و ارتقا اقتدار نظام یکپارچه باشیم.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان