۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رشد ۳برابری اطعام نیازمندان قزوین در ماه مبارک رمضان
کد خبر: ۳۱۱۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۹ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

رشد ۳برابری اطعام نیازمندان قزوین در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی، نیت‌های پاک و برآمده از برکت الهی موجب شد با اختصاص ۱۰۵ هزار پرس برای اطعام نیازمندان در ماه رمضان، رشد سه برابری را شاهد هستیم.

رشد ۳برابری اطعام نیازمندان قزوین در ماه مبارک رمضان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در نشست هماهنگی برای احداث واحدهای مسکونی نیازمندان زلزله زده کرمانشاهی به تشریح عملکرد این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت.

مجید مؤمنی، با تقدیر از تلاش امدادگران برای خدمت به مردم بیان کرد: شاید مشکلاتی در زندگی مردم پیش بیاید، شاید در جامعه شاهد برخی مسائل باشیم ولی مردم ما هیچ گاه تحت تأثیر این مسائل از اعتقادات خود دور نمی‌شوند.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات اقتصادی، نیت‌های پاک و برآمده از برکت الهی موجب شد تا مردم در استمرار اعتماد به خدمتگزاران خود کمک‌های خود را به نیازمندان از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) استمرار دهند به طوری که با 105 هزار پرس اطعام نیازمندان، رشد سه برابری را شاهد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مبارزه با فقر را مستلزم رویکرد برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت دانست و گفت: خدمات کمیته امداد امام (ره) نیز با این دو رویکرد صورت می‌گیرد در خدمات کوتاه مدت، بازتوانی و در خدمات بلند مدت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: هم اکنوندر کشور و از جمله استان قزوین فقر مطلق نداریم ولی مشکل این است که وقتی فردی دچار مشکل شدید در تأمین نیاز معیشتی می‌شود؛ این تنگنای اقتصادی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی زندگی او نیز تأثیرگذاری دارد.

مؤمنی عنوان کرد: با توجه به تأثیرگذاری‌های فرهنگی و اجتماعی فقر، کمیته امداد امام (ره) تلاش می‌کند تا در گام نخست با بازتوانی مددجویان بستر لازم را برای توانمندسازی مددجویان فراهم کند.

وی با اشاره به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه ابراز کرد: کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه میان زلزله زدگان توزیع شد و هم اکنون در حال برنامه ریزی برای هزینه کرد کمک‌های مردمی در بخش ساخت مسکن هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در حال برنامه ریزی هستیم تا ساخت مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاه را با حداکثر کمک‌های مردمی، خیران و منابع داخلی کمیته امداد اجرا کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان