۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین به دنبال تبلیغ گردشگری در قالب برگزاری مسابقات آسیایی هستیم/ مسابقات دسته یک و برتر جودو را ادغام کردیم
کد خبر: ۳۱۱۹۱۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

به دنبال تبلیغ گردشگری در قالب برگزاری مسابقات آسیایی هستیم/ مسابقات دسته یک و برتر جودو را ادغام کردیم

رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو گفت: احتمالا یکی از شهرهای گردشگری مثل کیش، اصفهان و یزد میزبان جام باشگاه‌های آسیاخواهند بود و تلاش ما این است که یک تبلیغ گردشگری هم در قالب برگزاری مسابقات انجام دهیم.

به دنبال تبلیغ گردشگری در قالب برگزاری مسابقات آسیایی هستیم/ مسابقات دسته یک و برتر جودو را ادغام کردیم

سعید قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سؤال که لیگ امید از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: ما در تلاشیم تیرماه برای اولین بار در راستای حمایت از تیم‌های ملی و پشتوانه سازی پایه‌های جودو مسابقات امید باشگاه‌های کشور را برگزار کنیم. به هر حال در نهایت این آینده‌سازان هستند که تیم ملی بزرگسالان را پشتوانه‌سازی می‌کنند. در این رقابت‌ها ایجاد انگیزه می‌شود برای جودوکاران و مربیان که در آینده یک تیم ملی خوبی را داشته باشیم. این مسابقات با نام امید تا المپیک نامگذاری شده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:‌ ما سعی کردیم برنامه‌ریزی کنیم تا نوجوانان و جوانان ما در کوران مسابقات باشند. با جذب اسپانسرها در تلاشیم شرایط خوبی را مهیا کنیم که تیم‌ها با کمترین هزینه در مسابقات حضور داشته باشند. تا امروز 12 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.امیدواریم حضور پررنگ تیم‌ها باعث رشد جودو شود.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که مسابقات سوپرلیگ از چه تاریخی آغاز خواهد شد، گفت: مسابقات سوپر لیگ جودو در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد. ما در سال‌های گذشته مسابقات در دسته یک و دسته برتر داشته‌ایم که به دلیل حضور کم رنگ تیم‌ها مسابقات از لحاظ کمی و کیفی در شرایط خوبی برگزار نمی‌شد. حالا این دو رقابت را ادغام کردیم و قرار است در قالب مسابقات سوپرلیگ مسابقات برگزار شود. جلسات مکرری با مسئولان فدراسیون داشتیم. قرار است این رقابت‌ها در قالب 7 وزن و طبق استانداردهای جهانی برگزار شود.اعتقاد داریم اگر لیگ پویایی داشته باشیم در واقع تیم ملی موفقی نیز خواهیم داشت.
قمی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: همیشه در تمام رشته‌هایی که تیم ملی آنها نتیجه می‌گیرد دلیل آن این است که آنها قهرمانان خوبی را از دل لیگ خود داشته‌اند که به تیم ملی تزریق شده‌اند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است برای نخستین بار مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود. این رقابت‌ها در چه تاریخی و در کدام شهر برگزار خواهد شد، گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای اولین بار قرار است آذر ماه برگزار شود. با رایزنی‌هایی که با مسئولان فدراسیون داشتیم به احتمال فراوان یکی از شهرهای گردشگری ما مثل کیش، اصفهان و یزد احتمالا میزبان این رقابت‌ها خواهند بود و تلاش ما این است که یک تبلیغ گردشگری هم در قالب برگزاری مسابقات انجام دهیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان