۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ادامه تخریب مداح انقلابی/ «میثم مطیعی» نفوذی است
کد خبر: ۳۱۱۸۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۹ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدعی نفوذ منافقین در سپاه، مدعی نفوذی بودن «میثم مطیعی» شد؛

ادامه تخریب مداح انقلابی/ «میثم مطیعی» نفوذی است

مقام معظم رهبریسال گذشته پس از حملات وسیعی که علیه مطیعی صورت گرفت از این مداح انقلابی کشورمان و شعری که در نماز عید فطر سال گذشته خوانده بود تجلیل کردند.

ادامه تخریب مداح انقلابی/ «میثم مطیعی» نفوذی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «مجید انصاری»، معاون سابق رئیس جمهور روحانی و از فعالان اصلاح طلب در بخشی از یک مصاحبه با  خبرگزاری ایسنا در اشاره به مداحی انتقادی میثم مطیعی در مراسم نماز عید فطر در تهران، گفته است: این مساله عید فطری که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است را به نوعی همایش جناحی و حزبی تبدیل می‌کند. 

او همچنین با اشاره به چند مطلب انتقادی در رسانه های انقلابی پیرامون اصلاح طلبان می گوید:
 این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیترهای رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد.

این فعال چپ با بیان اینکه چنین اقداماتی را نشانه نفوذ عناصر دشمن در این نهادها و رسانه‌ها می‌دانم، ادامه داد:
خیلی خوش‌باوری خواهد بود که فکر کنیم این مدل تخریب‌ها ناشی از کج‌ سلیقگی سیاسی است. نشانه‌های دیگر نفوذ سرویس‌های جاسوسی دشمنان را در نهادها طی چند سال گذشته دیدیم که بعضا فاجعه‌آمیز هم بوده و بعضی از آنها هم در زندان هستند. 

انصاری گفته است: من فکر می‌کنم ضمن تاکید و توصیه به مردم برای مراقبت از این نفوذها، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما و همچنین نیروهای مسلح باید دقت مضاعفی برای شناسایی عوامل نفوذی که در این نهادها و با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات مقام معظم رهبری را بی‌اثر می‌کنند، انجام دهند.

ایسنا همچنین در لید مصاحبه انصاری نوشته است: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شناسایی" عوامل نفوذی که در نهادهای انقلابی، با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات رهبری را بی‌اثر می‌کنند"، را مورد تاکید قرار داد. [1] 

*اظهارات انصاری در حالیست که اولا آقای مطیعی با هماهنگی دفتر رهبر مقام معظم رهبری، برای مداحی در مراسم نماز عید سعید فطر انتخاب شده و ثانیا اشعار وی نیز در پایگاه اطلاع رسانی رسمی مقام معظم رهبری باز نشر یافته است.

غیر از این رخدادهای شاخص، عقل هم قضاوت می کند که در اشعار قرائت شده از سوی این مداح شناخته شده اثری از تفرقه یا نفوذ یا وحدت شکنی نیست بلکه آنچه هست صرفا انتقاداتی است که بعنوان حرف دل مردم بایستی به گوش مسئولان ارشد دولتی و سایر مسئولان امر برسد.

فی الواقع این تقصیر مردم و مادحین نیست که عملکرد دولت و اصلاح طلبان طی ۵ سال گذشته دارای نقاط ضعف فاحشی من جمله شکست برجام، کم کاری و بی عملی بوده است و جالب آنکه آقایان به جای داشتن گوش شنوا و استقبال از فرایند نقد معقول در جامعه، بنای ناسازگاری گذاشته و حتی دو خط شعر را نیز نمی توانند تحمل کنند.

گفتنیست، انصاری که به تازگی مدعی نفوذی بودن چهره های انقلابی و برخی رسانه های امین کشور شده است، چندی قبل نیز بحث نفوذ اسرائیل و منافقین در سپاه پاسداران را مطرح کرد [۴]  که متأسفانه پیگیری های لازم در این زمینه انجام نشد و مشخص نیست نهاد سومی که از سوی انصاری متهم به نفوذی بودن شود، کدام نهاد است!؟ 

لازم به یادآوریست که اصلاح طلبان و سران دولتی، در سال گذشته نیز پس از مداحی انتقادی میثم مطیعی در مراسم نماز عید فطر حملات وسیعی را علیه وی صورت دادند. اما مقام معظم رهبری پس از حملات وسیعی که علیه مطیعی صورت گرفت از این مداح انقلابی کشورمان و شعری که در نماز عید فطر سال گذشته خوانده بود تجلیل کردند.

معظم له خطاب به مطیعی فرموده بودند:
«می‌دانم بعد از عید فطر خیلی شما را اذیت کردند و فشار آوردند، هم به شما و هم به شعرا؛ اما مطلقا اعتنا نکنید. 

شما یک حرف کاملا درست و محکمی زدید. تردید نکنید. من نظرم را همان موقع به اطرافیان هم گفتم. کار شما کاملا درست بود. 

 اصلا محل نگذارید به این حمله‌ها و بدانید کار شما مؤثر است. شما روی این جوان‌ها تاثیر دارید. این جمعیتی که امشب آمده بود تاثیر می‌پذیرد از شما. 

 در آن شعر هم هیچ اهانت نبود. مسؤولان رده بالای دولتی آمدند پیش من و گفتند توهین شده؛ من گفتم خیر، هیچ اهانتی نبوده. 

 خود بنده هم صف اوّلی هستم. صف اوّل یک نفر نیست که؛ ما هم مدعی بودیم و هم صف اوّلی. 
در آن شعر هم هست: "ما مدعیان صف اول بودیم"، ولی معلوم شد خبرها جای دیگری است؛ دیگرانی را بردند و ماها جا ماندیم. 

هیچ خسته نشوید. اگر بنای بر خسته‌شدن بود آنهایی که قبل از انقلاب زندان رفتند و کتک خوردند و تبعید شدند باید خسته می‌شدند. 

 سفت بایستید و خسته نشوید. اگر خسته نشوید خداوند به کارتان برکت می‌دهد، و برکت داده است. راه درست همین است که شما دارید می‌روید. 

 من همیشه شما را دعا می‌کنم، اما سر قضیه عید فطر فقط دعا نبود؛ هم دعا می‌کردم، هم حمایت کردم و نکاتی را به آنهایی که باید می‌گفتم، گفتم.»


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان