۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پیروزی دقیقه آخری انگلیس مقابل تونس با گل‌های کین
کد خبر: ۳۱۱۸۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۹ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

جام جهانی روسیه۲۰۱۸؛

پیروزی دقیقه آخری انگلیس مقابل تونس با گل‌های کین

تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در جام بیست‌و‌یکم مقابل تونس یک پیروزی دیرهنگام کسب کرد.

پیروزی دقیقه آخری انگلیس مقابل تونس با گل‌های کین
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،  در آخرین بازی از شب پنجم جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 روز دوشنبه در ورزشگاه ولگوگراد، از گروه G تیم‌‌های ملی انگلیس و تونس به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک سه‌شیر خاتمه یافت. گل‌های این بازی را هری کین دو بار در دقایق  11 و 90 برای انگلیس و ساسی در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی برای تونس به ثمر رساندند. به این ترتیب تیم ملی انگلیس در آخرین دقیقه از جمع مدعیانی همچون اسپانیا، پرتغال، آلمان، برزیل و آرژانتین که در دور نخست از بازی‌های مرحله گروهی جام بیست‌و‌یکم در کسب پیروزی ناکام ماندند، خارج شد.

نیمه نخست

در نیمه اول این مسابقه انگلیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت گل را از دست داد. در ادامه تیم قرمزپوش مزد بازی روان خود را با گل دقیقه 11 کین گرفت تا او در اولین بازی در جام جهانی گل بزند. در ادامه حملات انگلیس ادامه یافت، اما برخلاف انتظار پنالتی سخت‌گیرانه داور منجر به گل تساوی تونس در دقیقه 33 توسط ساسی شد. در ادامه حملات انگلیس تداوم یافت و این تیم یک بار تیر دروازه را لرزاند و در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

داور در نیمه نخست این بازی به کایل واکر از تیم ملی انگلیس کارت زرد نشان داد. مصدومیت موعظ حسن، دروازه‌بان تونس از ناحیه کتف در دقیقه 16 که باعث خروج اجباری او از میدان و ثبت دومین تعویض سریع جام در میان دروازه‌بان تاریخ جام جهانی (بعد از نری پمپیدو دروازه‌بان آرژانتین مقابل شوروی در جام جهانی 1990) دیگر اتفاق مهم نیمه اول بود.

جام جهانی 2018| پیروزی دقیقه آخری انگلیس مقابل تونس با گل‌های کین

نیمه دوم
در نیمه دوم بازی شروع طوفانی نیمه اول را نداشت و متعادل‌تر بود، اما با این حال باز هم انگلیسی‌ها که تملک توپ و میل بیشتری برای حمله نشان می‌دادند، راه به جایی نبردند. حتی هجومی‌تر شدن ترکیب سه‌شیر و اضافه شدن بازیکنان هجومی این تیم بعد از ورود مارکوس رشفورد هم به گرث ساوت‌گیت برای کسب سه امتیاز بازی کمک نکرد و تلاش‌های این تیم برای نفوذ به دفاع مستحکم حریف به خصوص با پیشروی از جناحین ثمربخش نبود. این وضعیت تا آخرین دقیقه بازی ادامه پیدا کرد تا اینکه در یک ضربه کرنر از جناح راست، پس از تأثیری که مک‌گوایر گذاشت توپ در دهانه دروازه تونس به کین فرصت‌طلب رسید و او با ضربه سر دومین گل خود و انگلیسی‌ها را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان آورد.

به این ترتیب در شبی که در دیگر بازی گروه G بلژیک به آسانی پاناما را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد، سه‌شیر هم تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان