۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تشکیل ۳۷۸ پرونده تخلف در طرح ضیافت ماه رمضان
کد خبر: ۳۱۱۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۸ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبرداد:

تشکیل ۳۷۸ پرونده تخلف در طرح ضیافت ماه رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها، حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و هم اکنون ۳۷۸ پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

تشکیل ۳۷۸ پرونده تخلف در طرح ضیافت ماه رمضان
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از 250 مورد بازرسی مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده‌های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها(مراکز عرضه زولبیا و بامیه)، حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و  هم اکنون 378 پرونده در این خصوص تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشتند، بلافاصله برخورد قانونی شد، همچنین برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

این مسئول با بیان اینکه رسیدگی به میزان محکومیت واحدهای متخلف تاکنون در حدود 300 میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت‌های مشترکی با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان