۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ریوالدو; برای برزیل جام جهانی از مرحله حذفی شروع می‌شود/مردم فقط درباره قهرمانی صحبت می‌کنند
کد خبر: ۳۱۱۵۱۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ریوالدو; برای برزیل جام جهانی از مرحله حذفی شروع می‌شود/مردم فقط درباره قهرمانی صحبت می‌کنند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل می‌‌گوید همه مردم این کشور فقط درباره قهرمانی صحبت می‌کنند و برای آنها کسب عنوان نخست مهم است.

ریوالدو; برای برزیل جام جهانی از مرحله حذفی شروع می‌شود/مردم فقط درباره قهرمانی صحبت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، ریوالدو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل در آستانه بازی تیم ملی کشورش می‌گوید همه در برزیل همه در این کشور فقط یک چیز می‌خواهند و آن هم قهرمانی جام جهانی است.

وی در گفت‌وگویی اظهار داشت: از دست دادن قهرمانی جام جهانی در سال 1998 احساس بسیار بدی بود. ما به فینال رفتیم و این بسیار ناراحت‌کننده بود که بدون جام به خانه برگشتیم. مردم برزیل ما را نمی‌بخشند. شما می‌دانید در برزیل فقط کسب عنوان نخست مهم است. ممکن است کشورهای دیگر عناوین دوم، سوم و یا حتی چهارمی را در جام جهانی جشن بگیرند اما در برزیل اینطور نیست.

ریوالدو خاطرنشان کرد: در سال 2002 قبل از شروع جام جهانی و در طول تمرینات همیشه در این باره صحبت می‌کردیم که ما باید برای خانواده‌مان و مردیم برزیل قهرمان شویم. در هر بازی این موضوع را یادآور می‌شدیم نه فقط من بلکه کافو، روبرتو کارلوس و رونالدو هم همین طور بودند.

این بازیکن سابق برزیل در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: نتیجه‌ای که در دیدار با آلمان در فینال رقم خورد یک اتفاق بود. روشی که من دیدم اگر 10 یا 15 بار دیگر رخ دهد، این نتیجه دوباره رقم نخواهد خورد. تعداد زیادی از بازیکنان آن زمان حالا در تیم ملی بازی نمی‌کنند و در فوتبال شما نمی‌توانید در گذشته زندگی کنید. ما باید به این فکر کنیم که آن نتیجه یک دروغ بود.

ریوالدو ادامه داد: برزیل مشکلات سیاسی زیادی دارد اما ما در جام جهانی هستیم و به مردم این کشور شادی را بخشیده‌ایم. هیچ چیزی بهتر از این وجود ندارد که بازیکنان حادثه سال 2002 را تکرار کنند. برای برزیل جام جهانی از مرحله حذفی شروع می‌شود. حالا زمانی است که بازیکنان باید قوی باشند و خودشان را نشان دهند. شما نگران نباشید چرا که از دست دادن تمرکز باعث می‌شود شما به خانه برگردید. یک لحظه ضعیف بودن برای تیم ملی باعث اوت خواهد شد بنابراین شما باید در بازی مرگ واقعا مراقب باشید.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان