۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تابش;قول قهرمانی نمی‌دهم اما تلاش می‌کنیم که به قهرمانی برسیم/از عملکرد بازیکنان سابق سپاهان در جام جهانی روسیه خوشحالم
کد خبر: ۳۱۱۵۰۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تابش;قول قهرمانی نمی‌دهم اما تلاش می‌کنیم که به قهرمانی برسیم/از عملکرد بازیکنان سابق سپاهان در جام جهانی روسیه خوشحالم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به دنبال این هستیم که یک بازیکن باکیفیت دیگر جذب کنیم، دوست نداریم که از تیم دیگری بازیکن بگیریم.

تابش;قول قهرمانی نمی‌دهم اما تلاش می‌کنیم که به قهرمانی برسیم/از عملکرد بازیکنان سابق سپاهان در جام جهانی  روسیه خوشحالم

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص معارفه روز گذشته امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید این تیم در اصفهان اظهار داشت:‌ مراسم معارفه خوبی روز گذشته با حضور خبرنگاران در اصفهان برگزار شد بعد از آن جلسه خوبی با امیر قلعه نویی برگزار کردیم، من فکر می‌کنم شرایط امسال سپاهان خوب باشد، چرا که بعد از ماه‌ها مذاکره با سرمربی مدنظر به توافق رسیدیم، همچنین بازیکنان خوبی را جذب کردیم که بتوانند به تیم کمک کنند. 

وی در ادامه گفت:‌ ما در رشته‌های مختلف عملکرد خوبی داشتیم، اما متأسفانه در یکی دو سال گذشته در فوتبال نتایج خوبی کسب نکردیم، امیدوارم با یک برنامه‌ریزی دقیق، سپاهان را به اوج برگردانیم، چرا که امکانات و شرایط برای موفقیت فراهم است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه تأکید کرد: بعد از اینکه با سرمربی جدید به توافق رسیدیم، سعی کردم با بازیکنانی که در اولویت اول لیست سرمربی قرار دارند به توافق برسیم، خدا را شکر این اتفاق افتاد، ما با بازیکنان قرارداد دو ساله امضا کردیم، با بعضی از بازیکنانی که سال گذشته قرارداد داشتیم تمدید کردیم تا شرایط برای سرمربی جدید فراهم باشد. حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی در سپاهان می‌تواند مؤثر باشد،‌ چرا که او سالهای گذشته در این تیم  بوده است و افتخارات خوبی را کسب کرده است. 

وی در ادامه درباره اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی جذب کنید، یا خیر، گفت: یک یا دو بازیکن مدنظر سرمربی سپاهان است که مطمئنا مذاکره خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم،‌ امیر قلعه‌نویی به دنبال یک بازی‌ساز خوب خارجی است تا بتواند به سپاهان کمک کند. همانطور که می‌دانید ما بازیکنان زیادی را مدنظر داشتیم و بعد از ارزیابی، مذاکره کردیم تا به سپاهان اضافه شود، می‌دانیم که بازیکن خوب خارجی می‌تواند به سپاهان کمک کند. 

تابش در ادامه در خصوص اینکه آیا با جباروف بازیکن استقلال برای اضافه شدن به سپاهان مذاکره کرده‌اید یا خیر، گفت: جباروف بازیکن بسیار خوبی است، اما ما به دنبال این هستیم که یک بازیکن باکیفیت دیگر جذب کنیم، دوست نداریم که از تیم دیگری بازیکن بگیریم. در حال حاضر با چند بازیکن خوب مذاکره کردیم که نهایتا فرد موردنظر قلعه‌نویی را جذب می کنیم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه درباره اینکه آیا امسال سپاهان مدعی قهرمانی است، گفت: ما هر سال به دنبال این هستیم که در لیگ موفق ظاهر شویم، پتانسیل خوبی داریم، یادمان نرود که سپاهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر است و قهرمانی‌های متعددی را کسب کرده است، کاری به یک یا دو فصل گذشته نداریم و سعی می‌کنیم از گذشته درس بگیریم و تجربه‌های خوبی را به دست بیاوریم. قول قهرمانی نمی‌دهم اما تلاش می‌کنیم که به قهرمانی برسیم، چرا که مربی خوبی را دراختیار داریم، از همه مهمتر امکانات و هوادار داریم و با حضور بازیکنان باکیفیت در سپاهان مطمئنا به دنبال این هستیم که به اهدافمان برسیم.  

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی و پیروزی مقابل مراکش گفت: قرار بود برای تشویق تیم ملی به روسیه بروم اما با توجه به شرایط باشگاه سعی کردم در ایران بمانم و به کارهای تیم رسیدگی کنم، صلاح نبود ۱۰، ۱۲ روز از باشگاه دور باشم اما برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشحالم از عملکرد احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی که در سپاهان حضور داشتند،امیدوارم در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشند. همچنین برای امید ابراهیمی  آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم با توجه به مصدومیتی که برای او در بازی با مراکش به وجود آمد، هر چه زودتر بهبود بیابد. ما در مقابل مراکش عملکرد عجیب و غریبی داشتیم، چرا که تیم مراکش از ابتدا خیلی خوب بازی کرد ولی رفته رفته بهتر شدیم، در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل کردیم و درنهایت توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم در بازی در مقابل اسپانیا هم نتیجه خوبی کسب کنیم، هیچ چیز غیرممکن نیست، اگر یادتان باشد مقابل آرژانتین در جام جهانی گذشته  بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم،‌ ولی متأسفانه در دقایق پایانی با درخشش مسی شکست خوردیم. اما اگر از گروهمان صعود کنیم و نتیجه خوبی در دو بازی آینده کسب کنیم، مطمئنا روی فوتبال ایران حساب دیگری باز خواهند کرد. 

تابش در پایان در خصوص همکاری سپاهان با تیم ملی امید نیز گفت: کرانچار مربی بسیار خوبی است و در سپاهان عملکرد خوبی داشته است، ما به گذشته کاری نداریم و می‌دانیم او مربی با دانشی است و شخصیت خوبی دارد، در چند روز گذشته با او جلسه ای برگزار کردیم و به او قول مساعد دادیم که صددرصد با تیم ملی امید همکاری خواهیم کرد، در واقع وظیفه ما این است که با تیم ملی همکاری کنیم تا در المپیک و مسابقات آسیایی نتیجه خوبی را کسب کنند، ما چند بازیکن خوب در تیم ملی امید داریم که دراختیار کادر فنی تیم ملی هستند، هر همکاری‌ای که لازم باشد، با جان و دل قبول خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان