۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین چشمی; صدرنشینی ما در چنین گروهی عالی است/نباید ارزش پیروزی مقابل مراکش کم شود
کد خبر: ۳۱۱۴۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

چشمی; صدرنشینی ما در چنین گروهی عالی است/نباید ارزش پیروزی مقابل مراکش کم شود

مدافع تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه استقلال گفت:طبیعی است که صدرنشینی در گروهی که قهرمان اروپا، قهرمان سابق دنیا و یکی از بهترین تیم های آفریقا حضور دارند، امری عالی است.

چشمی; صدرنشینی ما در چنین گروهی عالی است/نباید ارزش پیروزی مقابل مراکش کم شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، به نقل از خبرگزاری رسمی روسیه(تاس) روزبه چشمی، مدافع تیم ملی ایران پس از اولین بازی خود در جام جهانی 2018 روسیه که موفق شدند مراکش را ببرند و صدرنشینی گروه B را کسب کنند، گفت: طبیعی است که صدرنشینی در گروهی که قهرمان اروپا، قهرمان سابق دنیا و یکی از بهترین تیم های آفریقا حضور دارند، امری عالی است. ما دو بازی سخت در طول زندگیمان پیش رو داریم. ما باید تمرینات خودمان را به صورت فشرده پیگیری کنیم. با توجه به صدرنشین بودن ما در گروه فشاری روی ما نیست. اما ما باید احساس مسئولیت داشته باشیم و همه باید در بازی های پیش رو به دنبال نتیجه قابل قبول باشیم.

وی افزود: دوست دارم ورزشگاه سن پترزبورگ را توصیف کنم. آن تنها ورزشگاه نیست بلکه مثل یک بشقاب پرنده ای است که تکنولوژی پیشرفته ای دارد. زمین بازی، رختکن و نیمکت ذخیره ها همه در سطح بالایی قرار دارند. امیدوارم روزی در ایران نیز یک ورزشگاه مثل این ورزشگاه ساخته شود.

چشمی در پایان گفت: ما بازی اسپانیا و پرتغال را تماشا کردیم. بله ما بازی سختی را پیش رو داریم. اما به نظرم نباید از ارزش پیروزی ما مقابل مراکش کم کرد. تمام کشور اکنون چشم انتظار ما هستند. مردم ما به روسیه آمدند تا شاهد برد ما باشند و ما تلاش خواهیم کرد تا آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان