۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین شرکت تعاونی ویژه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی تشکیل می شود
کد خبر: ۳۱۰۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در آینده ای نزدیک

شرکت تعاونی ویژه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی تشکیل می شود

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، از تشکیل شرکت تعاونی چند منظوره ویژه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در آینده ای نزدیک خبر داد.

شرکت تعاونی ویژه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی تشکیل می شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، ناطق معین الدین در جلسه هم اندیشی کارشناسان کشاورزی که صبح امروز در سالن کنفرانس سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: توسعه و افزایش سطح تعاملات با نهادهای اجتماعی، از نیازهای اساسی تعاون روستایی‌ در امر دستیابی به توسعه و رشد بیشتر به منظور پذیرش مسئولیت‌های اساسی در ایفای نقش مؤثرتر در توسعه بخش کشاورزی است.
وی، تعاون روستایی را به عنوان بازوی اصلی جهادکشاورزی استان در توسعه بخش کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان دانست.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: در استان قزوین 48 شرکت تعاون روستایی با 67 هزار و 802 نفر عضو و 65 شرکت تعاونی کشاورزی با 18 هزار و 477 نفر عضو مشغول به فعالیت هستند.
معین الدین اضافه کرد: 6 شرکت تعاونی زنان روستایی با 300 نفر عضو و 11 شرکت تعاونی تولید با سه هزار و 825 نفر عضو در حال تلاش و فعالیت در بخش کشاورزی هستند.
وی با بیان اینکه هدف تعاون روستایی توسعه بخش کشاورزی است، اظهار داشت: تعاونی ها در راستای اهداف و سیاست های حمایتی دولت در جهت توسعه بخش کشاورزی و حمایت از روستائیان گام برداشته که مهم ترین فعالیت های آن خدماتی، تولیدی و بازرگانی است.
این مسئول با اشاره به اشتغال زایی فارغ التحصیلان کشاورزی، تصریح کرد: به منظور ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای فارغ التحصیلان بخش های مختلف کشاورزی این مدیریت در نظر دارد با همکاری سایر ادارات (جهاد کشاورزی، بسیج مهندسی و.
.
.
) و البته با مشارکت خود فارغ التحصیلان شرکت تعاونی تاسیس کند.
معین الدین افزود: شرکت تعاونی چند منظوره با اهداف تولید، فنی و مهندسی، خدماتی، رفاهی، بازرگانی و.
.
.
تشکیل می شود.
انتهای پیام/ 3003/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان