رئیس کمیسیون بازاریابی و اقتصادی کمیته ملی المپیک آخر این ماه در نشست روسای کمیتههای اقتصادی و بازاریابی جهان شرکت میکند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، بعد از مشخص شدن اسپانسر البسه کاروان ایران در بازیهای آسیایی، کمیته ملی المپیک با مشخص کردن رئیس و اعضای کمیسیون بازاریابی در تلاش است تا هر چه زودتر اسپانسر کاروان ایران در این بازیها مشخص شود.
البته کمیته ملی المپیک به صورت موازی با 2 اسپانسر در حال رایزنی است تا در نهایت با یکی از آنها به جمعبندی برسد.
مجید کیهانی رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک در این باره به صبح قزوین گفت: فرصت زیادی به بازیهای آسیایی باقی نمانده و تلاش ما این است هر چه سریعتر اسپانسر مشخص شود. ما همچنین جلسات مختلفی را داشتهای از جمله با مدیرعامل شرکت مخابرات که این جلسات برای توسعه همکاری این نهادها با کمیته ملی المپیک و فدراسیونها بوده است.
کیهانی همچنین از حضورش در نشست روسای کمیتههای اقتصادی و بازاریابی کمیتههای ملی المپیک سراسر جهان خبر داد که آخر این ماه در اسلواکی برگزار میشود.
انتهای پیام/س
منبع: ورزشی فارس
دیدگاه ها