۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اختلاس یکی از کارکنان ادارات دولتی در قزوین
کد خبر: ۳۱۰۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۲ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

️ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین خبرداد:

اختلاس یکی از کارکنان ادارات دولتی در قزوین

️ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از اختلاس میلیاردی یکی از کارکنان ادارات دولتی و دستگیری وی در قزوین خبر داد.

 اختلاس یکی از کارکنان ادارات دولتی در قزوین
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر وقوع اختلاس در یکی از ارگان‌های دولتی، با توجه به اهمیت موضوع سریعا در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی ماموران مشخص شد متهم به اختلاس، دارای گردش‌های مالی غیرمتعارف بوده و با هماهنگی مقام قضائی از محل کار و اقدامات اداری وی بازدید و محرز شد تعدادی از پرونده‌ها فاقد فیش واریزی به حساب خزانه بوده که با استخراج و جمع بندی پرونده‌ها مبلغ تقریبی 2 میلیارد و 418 میلیون و 920 هزار ریال کسری موجودی به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: پس از مشخص شدن احتمال اختلاس، متهم به پلیس آگاهی احضار و در بازجویی کارآگاهان و مواجه شدن با ادله متقن به بزه انتسابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی سازمان مربوطه طی چندین مرحله جمعا مبلغ 2 میلیارد و 136 میلیون و 699 هزار ریال از متهم اخذ و به حساب خزانه واریز شد و مابقی مبالغ اختلاس در حال حسابرسی دقیق تر بوده تا نسبت به بازگشت آن به حساب خزانه اقدام شود.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه متهم از سال 1392 تاکنون با شگردهای مختلف مبالغی را پس از دریافت از مراجعان در قبال ارائه خدمات به حساب شخصی خود منتقل می‌کرد، تصریح کرد: وی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان