۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برپایی سفره افطاری ۱۲۰۰ نفری در آبگرم
کد خبر: ۳۱۰۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۲ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

با تلاش یکی از خیران صورت گرفت؛

برپایی سفره افطاری ۱۲۰۰ نفری در آبگرم

با همت یکی از خیران سفره افطاری برای هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آبگرم و روستاهای اطراف برپا شد.

برپایی سفره افطاری ۱۲۰۰ نفری در آبگرم
همت امانی، رئیس کمیته امداد شهر آبگرم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد؛ اما خلوص نیت خیران درهمراهی با کمیته امداد امام خمینی (ره) به تلاش انجام شده برکت داده است.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران به تناسب توان و شرایط اقتصادی خویش در کمک به نیازمندان و محرومان پیشگام و فعال هستند؛ البته در بحث کمک‌های مردمی اگرچه میزان این کمک‌ها اهیمت دارد اما نیّت و اقدام خیّران گام ارزشمند و پربرکت است.

رئیس کمیته امداد شهر آبگرم افزود: به عنوان نمونه با همت یکی از خیران سفره افطاری برای هزار و 200 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آبگرم و روستاهای اطراف برپا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در کمیته امداد امام (ره) عنوان کرد: سال 96 تعداد ایتام آبگرم 48 نفر بود که 680 حامی در ارتباط با کمیته امداد از این ایتام حمایت کرده و ماهانه به طور متوسط به آنها بیش از 25 هزار تومان کمک کرده اند.

امانی ابراز کرد: در طرح محسنین فرزندان تحت حمایت اگرچه از نعمت مادر و پدر محروم نیستند؛ اما شرایط مختلفی همچون اعتیاد، بیماری، از کارافتادگی، بدسرپرستی و مسائلی از این دست موجب شده تا تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار گیرند.

وی اعلام کرد: تعداد 88 نفر از فرزندان مددجو نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند که 192 حامی در این زمینه با این نهاد همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد شهر آبگرم یادآورشد: متوسط کمک حامیان به افراد تحت حمایت طرح محسنین ماهانه بیش از 42 هزار تومان بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان