۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عابدزاده;بازیکنان هم قسم شدند تا نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم/ملی پوشان به کی روش اعتقاد دارند
کد خبر: ۳۱۰۵۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

عابدزاده;بازیکنان هم قسم شدند تا نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم/ملی پوشان به کی روش اعتقاد دارند

دروازبان تیم ملی ایران گفت:خداروشکر شرایط تیم ملی بسیار خوب است و ۴ روز باقی مانده تا مقابل مراکش به میدان برویم.

عابدزاده;بازیکنان هم قسم شدند تا نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم/ملی پوشان به کی روش اعتقاد دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبح قزوین از روسیه، امیر عابدزاده دروازبان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: خداروشکر شرایط بسیار خوب است و ۴ روز باقی مانده تا مقابل مراکش به میدان برویم، همه بازیکنان هم قسم هستیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: همه بچه‌ها با تمرکز بالایی به دنبال موفقیت تیم ملی هستند. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی می‌کند مهم این است که همه تلاش می‌کنیم تا تیم ملی موفق شود. آقای کی‌روش از لحاظ ذهنی با همه بازیکنان کار کرده است تا به فکر موفقیت تیم ملی باشیم. برای همین دوست داریم تا مردم ازما حمایت کنند چرا که به حمایت تماشاگران و مردم ایران نیاز داریم تا بتوانیم موفق شویم. 

وی درپایان درخصوص اینکه آیا قدر شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی و بازی کردن درجام جهانی را می داند، گفت: من شخصا تمام تفکرم این است که بتوانم برای تیم ملی تاثیرگذار باشم. برای همین از صبح تا شب به دنبال این هستم که با فکر خوب و تلاش زیاد برای تیم ملی مثمرثمر باشم اما فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی می‌کند همه بازیکنان تیم ملی دوست دارند که در جام جهانی بازی کنند. ما به نظر کی‌روش احترام می‌گذاریم وسرمربی تیم ملی راقبول داریم و به او اعتقاد داریم. برایم فرقی نمی‌کند بازی کنم یانه مهم موفقیت تیم ملی است. 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان