۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعزام شش نماینده مجلس به روسیه منتفی شد/ مسائل سیاسی نقشی در تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان نداشت
کد خبر: ۳۱۰۵۱۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اعزام شش نماینده مجلس به روسیه منتفی شد/ مسائل سیاسی نقشی در تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان نداشت

معاون وزیر ورزش و جوانان از منتفی شدن اعزام شش نماینده مجلس به مسابقات جام جهانی در روسیه خبر داد و گفت: تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به دلیل مسائل سیاسی نبوده و به دلیل مسائل فنی و تخصصی است.

اعزام شش نماینده مجلس به روسیه منتفی شد/ مسائل سیاسی نقشی در تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان نداشت

امیررضا خادم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در رشت با اشاره به غیبت مسعود رهنما در مراسم تودیع و معارفه اظهار کرد: وی در معیت تیم ملی کاراته و به‌ عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته در ترکیه حضور دارند، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان از جمله قهرمانان و مدیران خوب وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور ایشان در هر سمتی باعث خیروبرکت است.

وی با بیان اینکه رهنما عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته، تصریح کرد: رضایت مدیران استانی از عملکرد ایشان در مراسم تودیع و معارفه نشان از کارکرد مثبت رهنما در دوره مدیریت چهار سال و چهار ماهه در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان دارد و این مایه مباهات است که مدیرکل جدید از معاونین ایشان بوده و موردحمایت جدی رهنما قرار داشته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان برکناری رهنما به دلیل مسائل غیرورزشی را تکذیب کرد و افزود: استاد رهنما از بدنه ورزش است و افتخارات زیادی در سطح ملی و بین‌المللی دارد، هیچ‌گونه فشار سیاسی در تزریق خون تازه به مدیریت ورزش استان دخیل نبوده و تغییر مدیرکل به دلیل مسائل فنی و تخصصی بوده است.

خادم با اشاره به اینکه انتخاب یک بانو به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان برای نخستین بار در سطح کشوری در گیلان اتفاق افتاد، بیان کرد: انتخاب مریم بخشی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان نشان داد که بانوان می‌توانند در رأس مدیریت قرار بگیرند و تابوی عدم استفاده از بانوان شکسته شد، در استان گیلان بخش‌هایی که در انتخاب مدیرکل اثرگذار هستند همراهی خوبی داشتند، استاندار گیلان و نمایندگان مجلس گیلان از مدیرکلی یک بانو حمایت کردند.

وی با اشاره به عدم اعزام شش نماینده مجلس به مسابقات جام جهانی روسیه گفت: این قضیه منتفی شده است و قرار نیست نماینده‌ای به روسیه اعزام شود، در دوره‌های گذشته نمایندگان به مسابقات جام جهانی اعزام می‌شدند که این باعث می‌شد این نمایندگان از نزدیک مشکلات ورزش را لمس کنند و هنگامی‌که لوایح و طرح‌هایی در مجلس مطرح می‌شود به‌عنوان بازوان ورزش، حمایت کنند.

انتهای پیام/84008

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان