۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آسیب‌های مواد مخدر از تربیون‌های نمازجمعه تبیین شود
کد خبر: ۳۱۰۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۰ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

آسیب‌های مواد مخدر از تربیون‌های نمازجمعه تبیین شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: خوشبختانه تا به امروز آسیب‌هایی که در حوزه مواد مخدر بوده توسط ائمه جمعه در تریبون‌های مقدس نمازجمعه تبیین شده است.

آسیب‌های مواد مخدر از تربیون‌های نمازجمعه تبیین شود
گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اردشیر صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و برخی از اعضای این ستاد پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

تبیین آسیب‌های اجتماعی منتج از مصرف مواد مخدر توسط ائمه جمعه که مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در جامعه هستند و مردم به ایشان اعتماد دارند از مهم ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درخواستی را از شورا بابت همکاری مضاعف در جهت کم کردن آسیب‌ها با برگزاری نمایشگاه‌های اطلاع رسانی و سخنرانی پیش از خطبه‌ها توسط مدیران مربوطه در نماز جمعه‌های استان داشتند که این مهم با موافقت حجت الاسلام فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین همراه شد.

در این جلسه دو طرف نهایتا به این نتیجه رسیدند که در آینده ای نزدیک تفاهم همکاری بین دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منعقد کنند.
 
در این جلسه حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: خوشبختانه تا به امروز  آسیب‌هایی که در حوزه مواد مخدر بوده توسط ائمه جمعه در تریبون‌های مقدس نمازجمعه تبیین شده است؛ لذا توجه بیشتر موجب کاهش آسیب‌های منتج از مصرف مواد مخدر خواهد بود.

وی افزود: خطر اعتیاد در کمین تمام اقشار جامعه وجود دارد که متاسفانه در قالب‌های شیمیایی و خوارکی توسط دشمن طراحی شده که نیازمند آگاهی بخشی به آحاد جامعه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان