۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲۶ شکارچی غیرمجاز در شهرستان آبیک دستگیر شدند
کد خبر: ۳۱۰۲۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۰ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبیک:

۲۶ شکارچی غیرمجاز در شهرستان آبیک دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبیک از دستگیری ۲۶ شکارچی غیرمجاز در شهرستان آبیک خبرداد.

 ۲۶ شکارچی غیرمجاز در شهرستان آبیک دستگیر شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد ایران نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک، 
در مصاحبه مطبوعاتی با حضور خبرنگاران در اداره حفاظت محیط زیست شهر آبیک به شعار روز جهانی محیط زیست «حذف آلودگی پلاستیک» اشاره کرد و به تبعات ناشی و ماندگاری ظروف پلاستیکی در محیط زیست و اثرات سوء آنها بر محیط زیست پرداخت.

وی افزود: برای حذف ظروف پلاستیکی یک عزم ملی نیاز است و بدون مشارکت مردم نیز این امر محقق نخواهد شد.

این مسئول ادامه داد: دنیا به این نتیجه رسیده است که آثار زیانبار رهاسازی ظروف و کیسه‌های پلاستیکی در طبیعت، دشت و دریاها مخاطرات جدی برای محیط زیست کشورمان است.

ایران نژاد در تشریح عملکرد یکساله این اداره اذعان کرد: دستگیری 26 فقره متخلفین شکار و صید، کشف و ضبط 16 قبضه سلاح شکاری از نوع گلوله زنی و ساچمه زنی و یک قبضه سلاح قاچاق و مورد بازدید و پایش 104 مورد واحدهای صنعتی و 102 مورد نمونه برداری از خروجی دودکش و پساب خروجی واحدهای صنعتی- تولیدی – خدماتی – صنایع تبدیلی کشاورزی و صدور 78 فقره اخطاریه زیست محیطی به واحدها و اجرای برنامه های آموزشی و محیط بان مدارس از اهم فعالیت‌های این اداره در یکسال گذشته بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در بخشی از گزارش خود به اهداف و برنامه‌های عملیاتی و چالش‌های زیست محیطی این شهرستان و تلاش برای رفع این چالش‌ها در راستای حفظ و سالم سازی محیط زیست پرداخت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان