۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین کی‌روش; از نایک انتقاد نکنید، شما هم تیم ملی را رها کردید و زمین گذاشتید!/چشمی مدرن‌ترین دفاع وسط ایران است+ فیلم
کد خبر: ۳۱۰۱۷۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کی‌روش; از نایک انتقاد نکنید، شما هم تیم ملی را رها کردید و زمین گذاشتید!/چشمی مدرن‌ترین دفاع وسط ایران است+ فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: زمانی که پورعلی گنجی را برای دفاع وسط انتخاب کردم انتقادهای زیادی مطرح شد.

کی‌روش; از نایک انتقاد نکنید، شما هم تیم ملی را رها کردید و زمین گذاشتید!/چشمی مدرن‌ترین دفاع وسط ایران است+ فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صبح قزوین از روسیه، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما 4 دفاع وسط در تیم ملی داریم یادتان باشد زمانی که من پورعلی گنجی را برای تیم ملی انتخاب کردم همان زمان انتقادهای زیادی علیه من شد اما الان هم انتقاداتی وجود دارد اما ما مجید حسینی، خانزاده جوان، چشمی و پورعلی‌گنجی را در دفاع وسط داریم و همه ‌آنها نسل آینده دفاع وسط ایران خواهند بود.

وی ادامه داد: من البته تجربه زیادی در فوتبال ندارم و فقط 37 سال در فوتبال بودم! در باشگاه‌های بزرگی هم کار نکردم اما با همین تجربه کمی که دارم می‌گویم که روزبه چشمی مدرن‌ترین دفاع وسط فوتبال ایران است و در 10 سال گذشته فوتبال ایران چنین دفاع وسطی نداشته است. 

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه ترکیب تیم ملی در بازی با مراکش چه خواهد بود و اینکه آیا باید منتظر یک غافلگیری باشیم،‌ افزود: این راهی هست که ما می‌توانیم تیم مراکش به عنوان رقیبمان را شگفت‌زده کنیم. ما از مراکش همه چیز می‌دانیم اما این تیم هیچ چیزی از ما نمی‌داند. 

کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هنوز اعتقاد دارید که فدراسیون فوتبال برای آماده‌سازی تیم کم گذاشته است، اظهار داشت: نه! الان زمان صحبت کردن درباره این مسائل نیست. باید بگویم فکر نمی‌کنم مقصر فدراسیون فوتبال بوده که ما نتوانستیم آماده سازی مناسبی را انجام دهیم. 

وی درباره بازی با لیتوانی ادامه داد: این تنها فرصتی بود که ما بتوانیم یک بازی تدارکاتی انجام دهیم که بازی بسیار خوبی هم بود. 

کی‌روش درباره اینکه به خط دفاعی تیم ملی در بازی با ترکیه انتقادهایی وارد بود و آیا این  انتقادات را می‌پذیرید یا خیر گفت: در فوتبال انتقادهایی که با احترام همراه باشد همیشه به آن ا حترام می‌گذاریم چون فوتبال بازی نقطه‌نظرات متفاوت است. 

وی در خصوص تحریم تیم ملی از سوی نایک افزود: این مسئله فقط با نایکی نیست. آماده سازی ایران از طریق مسائل دیگر هم متضرر شده است. وقتی می خواهیم بازی تدارکاتی بگذاریم، هتل رزرو کنیم و کمپ بگذاریم همیشه این مسائل حساس بوده است. شما به عنوان رسانه این اجازه اخلاقی را ندارید که از نایکی انتقاد کنید چون وقتی زمان حمایت از تیم ملی بود به تیم ملی پشت کردید. شما هم به نوعی تیم را زمین گذاشتید. به این خاطر که بین جام جهانی که قلب 80 میلیون ایرانی را تحت تاثیر قرار می دهد و لیگ قهرمانان که کسی نمی داند آخرین قهرمانش چه تیمی بود، لیگ قهرمانان را انتخاب کردید. شما تیم ملی را رها کردید و زمین گذاشتید.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه رسانه‌های ایرانی همواره اعلام کردند که جام جهانی مسابقات بسیار مهمی است ادامه داد: ما باید با شما به دکتر برویم تا یک دکتر پیدا کنیم تا کسانی که صدای اعتراض شما رسانه‌ها و ما را نشنیده‌اند را مداوا کنیم! واقعیت مطلب این است که برخی از شما دوستان رسانه‌ای از تیم ملی حمایت کردید اما در ایران برخی‌ها که منافع تیم ملی برایشان مهم نیست حرفی می‌زنند خیلی‌ها برای آنها با زانو درمی‌آیند. باید یک دکتر پیدا کنیم تا برخی‌ها صدای ما را بشنوند! 

کی‌روش در خصوص اینکه خیلی از مردم منتظر هستند او مثل 4 سال گذشته یک غافلگیری رو کند افزود: غافلگیری ما که هیچ موقع تغییر نمی‌کند داشتن تفکر برد است. تفکر متعهد بودن و جنگیدن تا آخرین لحظه برای ما مهم است. این تفکر هیچ موقع تغییر نمی‌کند.  ما در حال حاضر چند مشکل داریم که سعی می‌کنیم آن را حل کنیم یکسری بازیکن مصدوم هستند اما زود است که بخواهم نتیجه خاصی بگیرم. فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن درون زمین باشد اما آنها جانشان را برای تیم ملی می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان