۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور باشکوه مردم در روز قدس مشت محکم بر دهان حامیان صهیونیست است
کد خبر: ۳۰۹۹۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۸ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در حاشیه راهپیمایی:

حضور باشکوه مردم در روز قدس مشت محکم بر دهان حامیان صهیونیست است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: روز قدس روز حساس و سرنوشت سازی است؛ چرا که حضور باشکوه مردم در این روز مشت محکمی بر دهان ارباب و حامی رژیم صهیونیستی، دولت مردان آمریکا و در رأس آن رئیس جمهور آمریکا است.

حضور باشکوه مردم در روز قدس مشت محکم بر دهان حامیان صهیونیست است
حجت الاسلام عباس نظری در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: یکی از یادگارهای امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نامگذاری روزی با عنوان روز جهانی قدس است.

وی افزود: بر این اساس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شده که هر سال در چنین روزی راهپیمایی در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: راهپیمایی روز قدس همه ساله علاوه بر اقصی نقاط داخل کشور اعم از شهرها و روستاهای مختلف، به تبعیت از ایران اسلامی در سایر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی دارای مسلمان برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: یکی از آثار اندیشه سیاسی حضرت امام راحل در بخش سیاست خارجه همین است که مردم مظلوم فلسطین که سالیان سال در غربت و مظلومیت به سر می‌بردند با تدبیر هوشمندانه امام(ره) از غربت خارج شدند.

روز قدس نمایش همبستگی مردم در دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین است
وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته موجب شد تا در سال‌های اخیر  عضویت رسمی فلسطین در سازمان ملل اعلام شود؛ این در حالی است که پیش از آن به کشور فلسطین به عنوان یک کشور رسمی و مستقل توجه نمی‌شد.

نظری تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس به منظور احترام و ارج نهادن به اندیشه‌های امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری که همواره در فرمایشاتشان به موضوع فلسطین و روز جهانی قدس توجه ویژه‌ای دارند، همه ساله با حضور باشکوه اقشار مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و همچنین وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در نوار غره و قتل عام کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین می‌طلبد که مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: مردم کشور ما در بسیاری از مباحث همواره اتحاد و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشته‌اند که از جمله آن موضوع قدس و فلسطین است.

‌وی در پایان تصریح کرد: روز قدس روز حساس و سرنوشت سازی است چرا که حضور باشکوه مردم در این روز مشت محکمی بر دهان ارباب و حامی رژیم صهیونیستی، دولت مردان آمریکا و در رأس آن رئیس جمهور آمریکا است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان