۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انهدام باند سارقان احشام در بوئین‌زهرا
کد خبر: ۳۰۹۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۷ ساعت: ۱۲:۳۶ ↗ لینک کوتاه

️ فرمانده انتظامی بوئین زهرا خبرداد:

انهدام باند سارقان احشام در بوئین‌زهرا

️ فرمانده انتظامی بوئین زهرا از انهدام باند سارقان احشام و کشف ۲۷۰ راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام در بوئین‌زهرا
️ سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت 100 راس گوسفند در روستاي "موين" از توابع بخش "دشتابي" شهرستان بوئین زهرا با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

️ وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم به 2 نفر سارق سابقه دار مظنون و تحت تعقیب و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با استفاده از منابع اطلاعاتی و تعقیب متهامان محرز شد سارقان مجدداً قصد سرقت از دامداری در روستاي "شاهين تپه" از توابع بخش دشتابي دارند.

علیان نژادی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با کمین در دامداری، 2 سارق را حین سرقت 170 راس گوسفند دستگیر و جهت ادامه تحقيقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پیچیده ماموران، به سرقت 270 راس گوسفند اعتراف کردند، تصریح کرد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش 100 راس گوسفند دامداری روستاي "موين" به یک مالخر، ماموران واحد تجسس این مالخر را نیز دستگیر و به خریداری احشام مسروقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: 2 نفر سارق و یک مالخر با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان